Hannazz

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna Rosenqvist - 31 juli 2010 23:56

Hellu <3

Måste typ sova nu efetrsom  vi håller på att måla min dörr och mamma ska sova typ så måste iaf släka och stänga av musiken... Elr ska jag sätta i hörlurar  ? Jaja najs bajs   ... Blir inge mer bloggande idag tror jag men bloggar mer imorgon :p

Av Hanna Rosenqvist - 31 juli 2010 23:36

 

The sims 2!

  

Emma åker imorgon :'( kommer sakna dig så jä*vla mkt alltså Emma <3333333


Av Hanna Rosenqvist - 31 juli 2010 23:32

Jaha... då har man börjat igen då :p

Av Hanna Rosenqvist - 31 juli 2010 23:18

Här kommer alla svar på frågorna ni frågat till frågestunden xD


Emma

Visst är vi bara för coola? haha ;) Japp Helt klart grymast

Vem älskar du mest i världen? Dig gumman! <3333333333333333333333

vem fick du ditt senaste sms ifrån? Tror det var ifrån dig :D

Vem var du senast ihop med? Hihi... Min hemlighet ;)


Elina

Vad fick dig att börja blogga? Jag vet inte riktigt faktiskt...  Det var ass länge sen jag skaffa mig min första blogg men jag tror det var för att det var några i min klass som hade en blogg och jag ville prova typ <3


Kajsa

Vad har du för intressen? hmm... Tennis typ ;)

Är du kär i någon? Nja... Typ inte just nu ;)

Vad är din favorit färg?  det beror på .... Jag gillar blå väldigt mkt elr turkos


Jossan

 

Favorit affär? vet inte riktigt... när det gäller kläder och sånt är det någ new yorker

Bästa killkompisen? Jag har aldrig varit någon som umgås med killar så har typ iga riktiga killkompisar ;)

Vilka bloggar brukar du läsa?  Jag brukar inte läsa så många bloggar men typ mina kompisars och så....


Hoppas ni blev nöjda med svaren

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 31 juli 2010 15:50

Hej sötizar <3

Nu har jag typ kommit hem ifrån stan. Jag och mamma kolla på någon gay festeval elr något :p Det var vell skoj ;) här kommer iaf en bild  xD

Jag svarar på frågorna ikväll så fråga på så länge typ ;) Jag gästbloggar i emmas blogg nu också så kolla in där oxå :D

Av Hanna Rosenqvist - 31 juli 2010 11:34

Hellu <3 Jag har egentligen iget att blogga om men iaf :P Vi ska typ måla min dörr nu elr ja, iaf börja måla den och sen ska jag dra in till stan med mamma och syrran <3 Vad som hälst för att inte bli utråkad nu när Emma e borta D: Men Hanna och louise e hemma nu så får vara med dom lite och sådär :P jaja nnu ska jag hjälpa mamma att måla typ ;)


puss för ihelvete  

Av Hanna Rosenqvist - 31 juli 2010 10:27

Hej!

Är jätte ledsen för dårlig uppdatering men nu är jag på språng igen ;) Vart tog solen vägen igentligen? Det skulle ju vara bra väder idag vell.... Idag tror jag inte att det händer ett skit. Emma åker och sådär bara. Här på bloggen ska jag svara på frågorna jag fått till frågestunden..... Sista chansen fråga på bara!    Vi föralltid Emma <3 Älskar dig gumman mest av allt i hella världen forever ad ever <33

Av Hanna Rosenqvist - 30 juli 2010 15:06

Hellu <3

Idag skiner solen!!!!! ass najs jue.... Imorgon åker Emma ut med båten så jag ska försöka vara med henne så mkt som möjligt idag typ ;) Men nu ska jag dra ut till solen och sola lite :P najsigt bajsigt

puss/Hanna

Jag skulle aldrig kunna leva utan dig sötaste  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards