Hannazz

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna Rosenqvist - 23 juli 2010 18:21

hej hej!

Idag har jag och emma typ bara hängt och spelat spel och gjort helt gryma plättar :D Dom blev faktiskt as grymma // Emma :p

Emma ska sova här idag oxå och vi ska sovai stuggan typ <3

vi har typ lekt med elektriska mygg rack  :D Emma fick en stött och hälde såpbubblor i mitt hår och mitt knä :D

Sötaste och jag i webcamen:D Hihi   

tja

Av Hanna Rosenqvist - 23 juli 2010 12:28

Godmorgon sötiza <3

Orkar inte ens äta frukost för Emma skulle komma hitt typ nu elr något :D ass roligt :P

Av Hanna Rosenqvist - 22 juli 2010 22:52

hej hej!

sitter och kollar på Drakarnas rike på 6:an just nu :D den är ass spännande jue <3 fast den är typ slut nu men iaf :D för imorgon har jag inga spreciella planner kanske är med emma men tror inte det men jaja iaf. På lördag kanske jag följer med henne på båten men det ser ut som om det ska regna....

  

Av Hanna Rosenqvist - 22 juli 2010 18:22

 

Kompisar som alltid ställer upp för en. Som finns när man blir ledsen. som man kan skratta med och ha roligt med. Älskar dig Emma, vi två mot värden forever <3

Det ska börja regna i helgen :( det som varit så bra väder hella lovet!

  

Eclipse! om Ni ska kolla på en bio kolla på eclipse! den är jätte bra men undvik att kolla på den två gånger..... Det är inte värt pengarna :D



  

Av Hanna Rosenqvist - 22 juli 2010 17:47

  

Hihi!

Av Hanna Rosenqvist - 22 juli 2010 17:39

 Vitt kajal, mascara och nagelack!

   

bekini från lindex :D Dom kanske inte fungerar tillsammans elr?

hårfärg och typ hårstyling :D

ska färga håret mörkt men alltså på bilden ser förgen nästan svart ut men det är mörk brun :D


Puss/Hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 22 juli 2010 17:34

   Haha:D det känns inte så himla najs att komma in till ett 40 graders varmt rum men nu är jag iaf hemma igen :P Håret blev vell bra men hon missförstog mig när jag sa att jag ville ha kortare lugg men okej.

haha snyggt? man ser inte någon skilnad men iaf:D

Köpte lite grejor oxå men lägger upp det sen

puss/Hanna


Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards