Hannazz

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna Rosenqvist - 19 juli 2010 00:10

sitter här och läser frida. Har fått 2 numer medand jag var borta och ett typ hårband och ett solpuder :D

   Det nyaste numret....

Av Hanna Rosenqvist - 18 juli 2010 22:06

Till dig emma<333

Du betyder mest av allt, du är mitt everything. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig gumman <33333

Jag har inte tur i kärlek, inte spel, men förmodligen i vänskap <33


puss

Av Hanna Rosenqvist - 18 juli 2010 21:00

Hej igen!

Nu har jag bytt header och lite sådär men jag orkar inte skriva så mkt nu utan här kommer bilder på semestern istället

  

Linnea sötizen när vi spela kort <33

  jag som hoppar ifrån en klippa

  Haha linnea....

 

Amanda och sandras hand

 

sandra xD

  När vi låg vid v. stendörren

 

Jaha snygg kläning va?

  Syrran gillar att ta bilder på jetingar om ni undrar xD  

farlig segling!

Mums!


Haha lite tönt semester men skoj, ja det hade vi!

Puss/Hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 18 juli 2010 19:28

Alltså gud vad jag har längtat till att få komma hem! sjäns så himla skoj att Emma kom hitt och välkomna mig hem oxå! Som ni redan vet har Emma gäst bloggat min blogg och jag tycker hon har gjort att ass grymt jobb <33 tack så mkt! jag har haft det ass roligt på semestern men käns bra att vara hemma som sagt.... Bilder kommer lite senare och en ny header där det står Sweeten på och inte hana är påväg :) Puss ha det bra

Av Hanna Rosenqvist - 16 juli 2010 12:15

Tjena! ;p


Nu skriver jag mitt sista inlägg här på Hannas blogg för att jag ska ut och bada och så idag sen kommer Hanna hem på söndag så då får hon börja blogga igen, jag e väldigt glad att igår var det faktiskt 14 st som titta på bloggen typ rikordet medans jag har skrivit. Nu kan få dagens hiss och diss och sen dagens låt sen drar jag ut och solar och ikväll ska jag ut med båten ;p


Hiss:

Jag fyller år om 30 dagar ;p



Diss:

Det kommer bli kallare väder snart :(


Dagens låt kommer här ;p

Haha det får bli den låten ;p


Peace and love <33


Glöm inte att besöka min blogg Weskiinthehouse.bloggplatsen.se ;p


En bild på mig från i natt ;p

Haha lol kram på er det va jäkligt kul att blogga här ha en bra sommar och titta gärna på min blogg ;p 

Av Hanna Rosenqvist - 16 juli 2010 02:12

Tja allihoppa igen! ;p

Det tog typ bara fem minuter för mig att komma på att min blogg skulle heta weskiinthehouse.bloggplatsen.se haha ego namn men haha ändå liksom, får fixa den imorgon för nu ska jag nog gå och lägga mig peace and love<333

Smsar med Hanna just nu för dom som undrar puss å kram<333

Av Hanna Rosenqvist - 16 juli 2010 02:00

Tjaba!;p


När jag skriver det här e typ klockan 02.00 e inte ett dygg trött så tänkte att jag skulle skaffa en egen blogg för snart kommer ju Hanna hem och jag tycker det e rätt kul att blogga. När jag har kommit på namn på bloggen så lägger jag in en länk peace and love<333

Av Hanna Rosenqvist - 15 juli 2010 21:38

Tjaba!;p


Har pricis varit och handlat till imorgon då vi ska ut med båten ( som alla andra helger såklart ;p) idag har jag typ badat och solat hela dagen, blev fett solbränd:( glömde solkräm ;p Aja just nu sitter jag här och tänker på om jag ska titta på skräöckfilm elr komedi haha nice va?? ;p Nemen det blir nog skräck, måste tänka på ngt annat just nu....

Aja ska nog sätta på ngn skräckfilm nu, ska bomba filip med söta sms ;p

Aja peace and love<3333



Gammal bild på mig ;p  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards