Hannazz

Alla inlägg under juni 2010

Av Hanna Rosenqvist - 30 juni 2010 14:06

Hello lovely friends!

Jag är inte hemma än men jag har fått låna pappas sega dator äntligen och tänkte slänga in ett inlägg. Som väntat har jag inte haft någon vidare statestik men jag har ju inte skrivit något heller. Nu kan jag inte heller lägga upp bilder elr skriva något långt inlägg nu men litte..... Idag ska vi kolla på eclipse som konstigt nog fått dårlig kretik men jag tror att den är ass bra iaf ;9 Imorgon drar vi hemmåt ocnär jag kommer hem ska jag med en gång sno datorn och blogga som helvetteee!!! Och på fredag ska vi till gröna lund och ha lite najs och sen på måndag åker vi ut på en båt som pappa hyrt och så blir det ingen bloggning på två veckor igen men sen lovar jag att det inte blir någon längra avbrott än en vecka resten av året :D Jag saknar värkligen att blogga och det känns jätte bra att f´å skriva lite igen <33

Puss ha en bra dag/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 19 juni 2010 09:32

Hej hej!

Jag är jätte ledsen att jag inte kunnat blogga men internett sajkar och så men nu tänkte jag slänga in ett snabbt inlägg innan vi drar till landet... Jag kommer inte kunna blogga på iaf två veckor nu så ni får ha det så bra medans jag är borta :D Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 17 juni 2010 21:14

 hej hej xD

Allderles nyss åkte mina sysslingar och mammas kusin hem och jag har duchat och satt på mig myskläderna igen... Jag och syrran fick vara små ''barnvakter'' till klara medans mamma, mormor och Ida prata och Iris sov hella tiden. jag sandra och klara gjorde allt ifrån att hoppa hopprep till att vattna blommorna och göra halsband :p Nu ska jag städa och sen måste jag hitta på något jag kan ha på mig imorgon då vi ska gå på typ en fest... Får näst intill panik när jag tänker på hur begränsad min garderob är just nu! Men nu ska jag göra lite nytta istället för att sitta och blogga :D

Av Hanna Rosenqvist - 17 juni 2010 11:32

Hello!

Nu sitter jag hemma hos Emma och bloggar härifrån eftersom jag inte hann innan jag åkte hit typ... Idag kommer två av mina sysslingar och mammas kusin hem till oss. Men nu ska jag vara lite med emma men jag bloggar mer ikväll

puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 16 juni 2010 19:30

   hehe... Ni kanske tycker jag byter för ofta men alltså bloggen såg ju ass konstig ut men nu är jag ganska nöjd iaf :)

nu ska jag typ äta och sen blir det vell en film oxå... Imorgon ska jag typ vara med emma och sen kommer mina sysslingar hitt :D På fredag ska jag och familjen till en fest typ när mammas moster och hennes man fyller år och jag och syrran ska vara små ''medhjälpare'' och känna lite pengar. Sen hoppas jag att mamma tillåter min att åka till centrum för att handla smink och lite sånt eftersom sen blir jag borta i fyra veckor... Jag ska först till landet och sen till båten men sen är jag nog hemma resten av lovet typ :)

Jag hade ingen bra bild att ladda upp så tog den här bara så att den inte skulle se tomt ut

Puss

Av Hanna Rosenqvist - 16 juni 2010 16:16

Hello!

Nu har jag kommit hem ifrån Emma typ :p Vi hoppa studsmatta och kolla på vm samt åt en äklig glass ...

Min outfit :

  

shorts- H&M, Linne-ärvd, kofta- Ärvd :D

Bilder

  Snygging ;D  

*Host* Snygging nr 2 *host*

orkar inte lägga upp fler bildeer nu ...

se you later aligeter (stavning?) :p


Av Hanna Rosenqvist - 16 juni 2010 12:19

fy fan jag låter ass konstigt men det år man vell bjuda på

--

Av Hanna Rosenqvist - 15 juni 2010 13:33

Hej sötisar<33

Sitter här och äter lunch typ. Vakna så sent idag så hinner typ inte göra så mkt... Hade tänk kolla på bio idag med Emma men det blev inte av :D Men nu ska jag äta upp min macka och sen städa undan i mitt rum

  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards