Hannazz

Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna Rosenqvist - 31 maj 2010 17:16

Hej hej<3

Ledsen för att jag inte skrev igår igen men iaf. Emma kom hitt strax efter mitt föra inlägg och hon sov här. Igår gjorde vi inte så mkt. Vi bada typ och sen gjorde vi oss i ordning för bowling ganska mkt tidigare än nödvändigt xD Vi hade bowling med klassen typ. Det var faktiskt ganska roligt och jag var typ bäst i klassen   Och sen sov Emma hoss mig igen och inatt sov vi i stuggan och jag log typ och sov på golvet xD Så har skit ont i nacken och ryggen.... Idag har vi typ inte gjort något heller. Var och bada lite snabbt men sen när solen kom fram åkte vi och bada igen så ramla jag förstås med cykeln på grusvägen och nu har man skit snygga sår på benen! Alltså tänk om nio dagar på skolavslutningen liksom.... Fint! Jaja... här kommer iaf lite bilder

 

Outfit till bowling

pumaskor- DNA?, Strumpbyxor lidex, tjoktröja ärvd, väska stadium

Och sen såklart lockat hår ;) 

 

sötaste

Blomma xD


   

Ha en fortsatt bra måndag och glöm inte min frågestund 8D

kyssar

Av Hanna Rosenqvist - 29 maj 2010 19:16

Hello lovers<33

Idag har jag städat hella dagen och fått in en soffa till rummet. Mamma och Sandra åkte till gammla stan idag så har haft det sketa tråkigt! Nu sitter jag iaf inne på fejan och har det änu tråkigare. Idag är det typ ESC så jag får vell lov att kolla på det även om sverige inte är med  !_ () !_    

Glöm inte bort min frågestund!

Cia

Av Hanna Rosenqvist - 28 maj 2010 22:31

Hej hej! Har typ inget att göra... sitter och borstar tänderna :D tror att jag går och läggermig tidigt idag. Det har varit en jobbig vecka. så är typ ass trött xD Har inge mer att säga utan bara typ att jag fått Jonas gammla mobil och kan ta bilder om jag gör något skoj.

   vet... Den e klumpig och ful och ass dårlig men den har bättre kamera än min föra :D Se allt på den ljusa sidan!

Av Hanna Rosenqvist - 28 maj 2010 17:44

Hej <33

idag har vi typ haft månadsmums. Vi var bara typ åtta stycken som inte ville se avatar så vi blev ensamma i klassrummet och det var skit mysigt. egentligen skulle vi ut med båten i helgen men det ska typ regna. På söndag ska klassen åka och bowla, sjunga karioke och typ äta tacos xD Skit kul! Not... Men det är sista gången med min gammal klass. Kommer sakna er <3 Men antar att jag hamnar med Emma. Jag kan inte lägga upp några bilder eftersom min mobil e paj xD den e typ i två delar nu... hehe...

Pözz po römpan

Av Hanna Rosenqvist - 26 maj 2010 19:21


Vad tycker du om kärlek? hmm....
När kramade du någon sist? typ någon timma sen

Saknar du någon speciell person? yes.
Har du svårt för att bli kär? M. tror det´iaf ;)

Är du singel? Jajamensan.
När fick du senast en komplimang? Idag.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Japp
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Noppe
Gjort något riktigt dumt? Japp.
Gjort något du verkligen ångrar? Haha massor
Åkt ambulans? Nepp.
Gjort nåt olagligt? Kankse ;)
Fått din mamma att gråta? Nepp
Slagit ner någon? NEJ!
Skämts över dina föräldrar? Hella tiden
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.
Tar du droger? Nej.
Dricker du? Nee...
Vilka kläder sover du i? Blandat.  
Vad hatar du verkligen? Myror.
Är du ensam nu? I mitt rum ja.
Vill du gifta dig? Gärna.
Vill du ha barn? Ja det antar jag...

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag.
Såg dig gråta? Mamma tror jag
Fick dig att gråta? Me
Du delade en dricka med? Hanna
Du gick på bio med? Pappa och syrran.
Skällde på dig? Mamma;)
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma sa typ att hon skulle åka i¨väg elr något...

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU..

Gråtit? Naj.
Kramat någon? Yes.
Pussat någon? Nepp.
Köpt någonting? Såklart xD.
Sjungit? M
Saknat någon? Ja

Av Hanna Rosenqvist - 26 maj 2010 18:49

Hej hej! <33

Idag hadde vi IP dag och jag är faktiskt ganska nöjd med mig själv.  Jag kom till och med i stafeten även om jag bara sprang 10,38.... Har ganska ont i föterna just nu men det är inga mer aktiviteter den här veckan iaf xD Nästa vecka är det kamp tyresö och tyresö mästerskapet elr vad det heter. Inte för att jag kommer att komma med där då men jag vill komma och heja på Emmisen som typ ska köra kulla och längd. KUL! Nu sitter jag och lysnar på Erik saades nya skiva på spotify...

have fun

  

Av Hanna Rosenqvist - 25 maj 2010 07:52

Hej hej!

Idag är det andra och sista dagen med prau på Q8. Skönt! Men idag blir de regn och imorgon oxå. Imorgon har vi IP dag. I regnat, Yay!!!! D: Men nu har jag startat en frågestund så fråga på bara. Jag vet att jag inte har så många läsare men om alla som läser bloggen skriver en fråga borde jag få 10 frågor på en vecka ungefär xD Fråga gärna mer en än fråga oxå...

   Ooutfit.

Strumpbyxor Lindex, Kofta H&M, svart linne, Lindex :D

Ciao

Av Hanna Rosenqvist - 24 maj 2010 17:35

  

Frågestund

Fråga vad som hälst, Jag svarar

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards