Hannazz

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna Rosenqvist - 31 januari 2011 19:05

Hej där <3 

Tråkigt har inget att skriva om typ. Lyckad eftermiddag -.....säger vi -.-  gick  ut och tog bilder och tog typ fett många och trodde dom skulle bli jätte bra och allt och såhär ass grymt. Sen nu kommer jag hem och kollar på bilderna snabbt innan jah tog bort alla och gick och duscha istället. Hellt sjukt hur dårliga dom var ! Får gå ut imorgon när de e ljjust och försöka ta bilder ... blir bätre då man ser vad man tar bild på -.- SÅ nu lägger jah int in någon bild (D:) men bloggar mer sen puss!

Av Hanna Rosenqvist - 31 januari 2011 15:51

Hej där :D <3

kom nyss hem från skolan nue <3 Vanlig tråkig dag me matte, spanska och no. Emma och jag gick runt i skolan och bahh ehh har vi matte prov typ :) Nej men fattar inget har vart sjuk så fett iriterande hänger inte riktigt med. Imorgon har vi typ studie dag ele vi slutar 12 så hittar väl på något intressant. Får extra läxa bara derfär men ska försöka göra den idag  ele börja på den -.- Min mobil särbehandla sej och är trasig :( Så åkte hem och ska försöka plugga lite annars händer int ett smack.... Ska kanske försöka lagga mobilen.....

  

don't talk about old!

Av Hanna Rosenqvist - 31 januari 2011 07:36

Godmorgon ! <3 

Ska snart dra till skolan meh börjar klockan 9 idag så får lite sovmorgon :D Vet int om jah kanske måste åka hem efter skolan och plugga ele int... <3      Dagens outfit. Tröja från gina, linne från H&M och jeans från bikbok :)

Av Hanna Rosenqvist - 30 januari 2011 20:55


                 


Jag kan int säga annat än att Jag saknar den kvällen sjukt!! <333

Hade värkligen såhär löjligt roligt ! <33 Den första är en video jah vet int om de går att kolla på den bloggplatsen cepa typ sönder men men,.... Saknar det så sjukt . Men du blev någon annan och vi gled ifrån varandra :( vill bara säga att jah älskade alla stunder vi hadde tillsammans och ångrar int en minut ! <33

Av Hanna Rosenqvist - 30 januari 2011 19:18

Hej ! <3 

Sry jah int bloggat i helgen meh har int pallat -.- Imorgon ska jah till skolan och allt så bloggar som vanligt från nue :) kan berätta lite vah vi gjort i helgen då... I lördags åkte vi aldrig till våra kompisar som jah trodde vi skulle göra eftersom syster fortfarande var sjuk. Vi åkte med familjen in till nacka forum istället under dagen och kolla på kläder och massa sånt. köpte inget men var mysigt. På kvällen kollade vi på SALT med angelina jolie. Var grym! Jätte mysig familje kväll ... Idag har jag bara sofftat framför tv .. jätte kul! Nej men spelade kort med  hella familjen och kolla sen på någon film. Nu har jah just ätit ska väl kolla på solsidan ikväll. Very fanny! <3 Ligger väl efter i skolan nu värkligen vah jag längtat efter att få jobba extra den här veckan. Nu ska jag måla mina naglar i fin blåå sen ska jag ta en kopp te kolla på solsidan och vänta på bätre tider... puss!

   

Av Hanna Rosenqvist - 28 januari 2011 11:56

Hej på er ! <3 

Ledsen för usel bloggning och uppdatering den här veckan. Eller ja har faktiskt int bloggat alls på typ en vecka nu. Är sjuk så har inte orkat tänka lixom. Är hemma idag me men mår sjukt mycket bättre idag! Ska åka hem till pappa ikväll blir nog bara fredagsmys med familjen och imorgon ska jag hem till några kompisar till familjen och äta middag där. Ska bli super mysigt och roligt att träffa dem igen. var fett länge sen  nue. :) emm har ingett att skriva om  händer inget när man är sjuk  ... såå nu ska jah försöka äta något annat än glass och vatten och sen packa ihop lite saker som ska hem till pappa , bloggar mer sen 

       

Av Hanna Rosenqvist - 21 januari 2011 20:41

hej <333

Nue är jah hemma typ och mickis slaggar hoss mig :) Har vart hoss henne hella eftermiddagen och kolla på tv. Röligt liv -.- <3333 Nej men vi hade jätte mysigt ... Nu ska vi ha filmkväll typ bara. Pallar int blogga för vi kollar på film meh ni får en bild 

  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards