Hannazz

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna Rosenqvist - 29 juli 2010 18:45

hellu <3

Jag är jätte ledsen att jag inte kunnat blogga tidigare idag men vi harr haft strömavbrott typ hella dagen och elen kom förnst nu så har inte kunnat vara ine på internet..... Idag har iaf jag och emma varit inne vid stan och vi kolla typ på den här knight and day elr vad den heter. Den var ganska bra men ändå lite tråkig typ ibland men men..... vi gick imorse i regnet till bussen 3 km, Jag värkligen HATAR jävla fitt raksta!

outfit:

Jeans bikbok. flezze julklapp tror jag :p 


Idag är sista dagen ni kank fråga på min frågestund typ så fråga på bara så svarar jag imorgon  

Av Hanna Rosenqvist - 28 juli 2010 20:36

Hellu <3

Sitter och laddar ner musik ifrån youtube till min ipod :P

  

Av Hanna Rosenqvist - 28 juli 2010 20:15

  

jacka från stadium  rea typ 200?

 

två par shorts från new yorker 50 kroner/st      Blå tunika från new yorker   

   

Lila linne från sisters 100 kr?

 

Två böcker, block och pennskrin från bokhandeln :D

Väska från åhlens 400 kr :P

  

Av Hanna Rosenqvist - 28 juli 2010 18:48

Hellu <3

har ganska presis kommit hem ifrån nacka nu typ ;) har fått riktigt mkt faktiskt.... Är skit trött alltså, höll på att somna i bilen typ :) jag lägger upp bilder på vad jag köpt sen typ ikväll 

puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 28 juli 2010 14:08

byxor ksss. linne H&M? armband från ur & penn


puss/hanna  

-

Av Hanna Rosenqvist - 28 juli 2010 13:46

Hellu...

Nu ska vi snart dra till forum och shoppa lite ;) Just nu sitter jag och laddar ner musik och ska typ sminka mig lite innan vi åker :D


bus

Av Hanna Rosenqvist - 28 juli 2010 12:03

Hellu lovely <3

NU har jag ganska presis vaknat och tänkte dra ner till dushen nu elr något :9 Vi kankse inte åker till nacka idag men vi får vell se..... Jaja... puss/hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards