Hannazz

Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna Rosenqvist - 27 februari 2010 15:31

Ja, nu är klippning numer två (den här månaden) klar och jag är super nöjd! Min outfit för dagen:

Ljjusa jeans- JC

vitt linne- JC

rosa kofta- Millers

Ha en bra dag/Hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 27 februari 2010 12:46

Hej alla små sötnosar<33

Idag har jag städat hella mitt rum(pust) och snart ska jag iväg med mamma och klippa mitt hår och ikväll ska vi till Fridays eller vad det heter och typ fira min 12 år dag som är imorgon... Och imorgon åker jag till åre över en vecka, ska bli ass kul! Jag kommer att försöka blogga varige dag men jag kommer nog inte kunna lägga upp några bilder då men kanske lägger upp några när vi kommit hem eller nåt:D

Pussoch kram/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 26 februari 2010 15:28

Ja, nu faan!!!

Ne, skämta;)

Idag har jag haft en vanlig fredag (tråkig skoldag) men det var gansak roligt efter första rasten då vi skulle städa klassrummet, Vår lärare fick muta oss med kex för att vi skulle städa:D Alltså om man tex torkade av en bänk i klassrummet så fick man ett kex osv.

This day is the day then i lough out of luky!!!

Jag har längtat efter den här dagen! SPORTLOV!!!!

dagens outfit.

Mörka jeans- ?

Linne- JC

Lila kofta- H&M

And here come litle picture of my lovely friends

                      


Och en mysig låt till en mysig dag

hehe...

Puss och kram/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 25 februari 2010 19:40

Tjaba tjena lingon och blåbär!!:D

Idag har jag varit i centrum i typ en halv timma innan jag gick på spelning och sen åkte jag, ,mamma och syrran till donken och åt middad;) Idag är inte jonas hemma(SKÖNTT!!!) så vi behöver inte plågas av os utan det blir såklar vampiers diers!!!! Älskar det   Och sen lägdags för alla trötta i huset(MEE)

här kommer en liten bild på den bästa serien

  

Puss på er/Hanna

=D

Av Hanna Rosenqvist - 24 februari 2010 20:32

hej hopp alla glada bloggläsare!!

Nu sitter jag här och tråkar igen... Jag ska typ gå ner till vardagsrummet och kolla på tv med mamma och Jonas eller något. Idag har det varit en vanlig tråkig onsdag. Vi hade slöjd och så i skolan och sen nu på efetrmiddagen och jag bara tagit det lugnt(Jag somna). Och när vi åt middag fråga mamma mig om jag ville gå ut till någon resturang på lördag!!! Alltså som jag kanske skrivit(Har jag det???) så fyller jag år på söndag men då ska jag, syrran och pappa till åre så mamma vill typ ''fira'' mig på lördag. Jag vet inte om jag vill gå ut eller om  jag vill vara hemma men jag tror jag vill gå ut till något ställe och äta middag och sen köpa med oss lite godis hem och snaska och bara ha mysss!!!

Och jag ska försöka blogga lite kort varige dag när jag är i åre sen....

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 24 februari 2010 14:40

Hej alla sötnosar!!!

Jag är super ledsen att jag inte bloggat på super länge....

Jag har inget att skriva om idag heller så det får bli änu ett super dårligt inlägg från mig! Men jag kommer förmodligen sk´riva mer ikväll om jag får tid över.

Ses/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 21 februari 2010 15:32

Hej hej!

Idag har jag och mamma varit i sickla och handlat.... Jag handla det här



  

En ny skidhjälm

  

Ett par jeans från jc 600 kr tror jag

en vit kofta från inter sport 280 kr

(Ni ser vell att jag klippt mig?)

 -----------------------------------------------------------

JAG VILL HA SOMMAR

Här är ett fönster från dedervåningen!!! 

Puss oh kram från en desperat tjej/Hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 20 februari 2010 20:52

Ja, på Tisdag blir det Romme för mig och nästan alla kompisarna! fast det är jätte synd för Fanny vill inte följa meed:( Det är synd och specielt eftersom Evelina fyller år då! Fast jag och Evelina kommer ha roligt iaf hoppas jag... Åven om jag redan har gett henne en present kanske jag ska köpa något mer efast jag ska få alla i klassen sjunga för henne på bussen!!! MOHAHAHAHAHA

I LOVE YOU EVELINA!!!!!!

Puss/Hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards