Hannazz

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna Rosenqvist - 24 juli 2010 23:19

  

Spotify!

Det är ett grymt program som alla borde ha. Det är rätt jobbigt med all reklam men anars är det ett ass bra program för alla musik älskare

  

Raksta!

det värsta stället på jorden att bo på. Det är tre kilometer till bussen och 2 och ett halvt år innan jag får min moppe! Snart flyttar jag hem till pappa elr något!

hehe...

kommer inte på så mkt men lite snabba tips på G


Flytta inte till rakta


Skaffa inte sne tak


bygg aldrig tak fönster


Den bästa insektsdödaren är elektriskt rack :p


glöm inte att jag har en frågestund//hanna



Av Hanna Rosenqvist - 24 juli 2010 22:56

hello <3

Känns bra, har haft 37 besökare idag :p Haha har kollat på temel ridaren typ nu. Den var ass lång men ganska bra faktiskt xD Jaha... nu är det bestämt. Imorgon blir jag mörkt brunet och på tisdag har jag samanlagt 4 håll i öronen :p Kör hårt babe <3 Är sjukt trött även om jag inte vakna förnst halv två imorse men jag tänkte inte sova än inte..... sitter nog uppe ett tag till och lyssnar på musik elr något ;)


Ändrade planer för imorgon :p imorgon blir soft, hårfärgning och mys. Men på Tisdag kör vi hårt igen ;)


Glöm inte min frågestund bara

Puss/Hanna

  


Av Hanna Rosenqvist - 24 juli 2010 17:56

Ikväll blir det bara jag, mamma och syrran. Värsta tjej kvällen ;p ska bli mysigt. Mamma ska göra sin ass goda pizza och sen blir det popcorn och film. mamma har hyrt en films som typ heter tempel ridaren elr något sånt ;) ska bli super mysigt <3


tre dagars planering ;)

Söndag: Ska typ vara med Emma <3 

Måndag: -

Tisdag: stan med gullunge :p


 

Av Hanna Rosenqvist - 24 juli 2010 17:50

-------------------------------------------------

nu har jag redan fått 4 frågor ifrån Emma sötizen till min frågestund :D Fråga på

jag svarar på alla frågor på fredag så ni har 5 dagar på er xD fråga på bara!  

Av Hanna Rosenqvist - 24 juli 2010 14:59

Jag älskar när ni komenterar söta saker

läs den här ;)


hejsan, jag verkligen äälskar din blogg och är ett riktigt fan! jag skulle gärna vilja att du besökte min blogg också (headern är på väg) den är http://klaraliv.blogg.se


Tack för komentaren <33 jag har kollat din blogg, jätte fin :D

Av Hanna Rosenqvist - 24 juli 2010 14:46

hello <3

Nu har Emma gått hem typ. Det blir ingen båt den här helgen för det regnar typ och så skulle Emmas päron typ mecka med den elr något :p Jag och Emma hade jätte roligt igår :D och hon fick sin present (ett kompis hjärta och ett par jätte söta örhängen) och jag tror iaf att hon blev glad :D ska hoppa i dushen nu men ni får iaf lite bilder på oss

we forever gumman

   

hiii

 

Vi mot världen gumman <3

   


Jaha... vakna aldeles nyss :D gäsp är grymt trött  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards