Hannazz

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna Rosenqvist - 26 juli 2010 21:03

Jag tänkte nu när mormor och morfar är borta så har vi ju deras katter hemma hoss oss... Dom e ass söta  <3 måns och linus heter dom xD Tjockisen brukar vi kalla måns .... haha ja ni fatar nog vad jag menar .....

  Våran egna sötis <3   haha tjockisen!      Linus  och alla :D

Av Hanna Rosenqvist - 26 juli 2010 18:32

  

Jag hissar erik saades låt beak of dawn <33 den e grym xP

  

Iriterande syskon som snor ens saker hella tiden :P

   Jag vill tipsa om hår styling gelen typ som jag köpte förut från H&M tror jag.... Den kosta bara typ 40 elr 50 kronor elr något :d Funkar as bra jue!

puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 26 juli 2010 17:54

  

mörka jeans bikbok, randigt linne thailand! xD

------

glöm nu inte bort att fråga på så mkt som möjligt på min frågestund!

Av Hanna Rosenqvist - 26 juli 2010 17:43

Hellu alla glada läsare :P

har presis kommit hem ifrån blombutiken och mataffären xD >Följde med mamma. Min gammla blomma har vissnat så jag fick en ny..... Jag är jätte nöjd med att jag färga håret :D Tycker det bler jätte bra!

Imorgon följer jag med Emma till frisan typ och sen skulle vi typ bara hänga lite elr något :)

På onsdag skulle jag och mamma typ handla lite kläder och sånt om det inte blir bra väder :P

        

-

Av Hanna Rosenqvist - 26 juli 2010 13:01

hej hej xD

lite ändrade planer ;)


Idag: Nothing

Imorgon: vara med emma <33

Onsdag: Typ shoppa :)


japp.... Har typ ganska presis vaknat nu :D Mamma väkte mig genom att släppa in vår katt i mitt rum :P Han börja trampa på min magge och spotta mig i ansiktet. Sötaste katten typ <333333

  

Av Hanna Rosenqvist - 26 juli 2010 00:44

planering ;)


imorgon: Ska nog vara med Emma ;)

Tisdag: Jag ska följa med Emma sötisen till frisan och kanske ta håll i örat ;)

Onsdag: Jag ska göra något riktigt coolt :p


Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards