Hannazz

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna Rosenqvist - 31 augusti 2010 21:14

Jaha... Har som vanligt inget att blogga om men iaf xP Imorrn drar jag bara hem och tråkar efter skolan tiip.... I helgen sover ja hos emma pappa elr mormor... Vet inte riktigt än men who carse? Kanske startar en veckans blogg imorrn vi får vell se c:  NU ska jag plocka undan lite i mitt rum och sen ska jag nog bara döö på sängen!

  

Av Hanna Rosenqvist - 31 augusti 2010 21:07

Hehe... fråga mig inte varför jag tog den låten

Av Hanna Rosenqvist - 31 augusti 2010 17:44

Tjo <3

Är grymt trött och har egentligen inge lust alls att blogga men skit i de... Gick piss dårligt på Tennisen och allt känns som man somnar i skolan typ :p Ne .. Har inge jävla skit vatten här hemma nu är bara Såååååå trött på det här jäkla huset och raksta! Kommer flytta här ifrån när jag fyllt 18 tiip... Hehe ne .   

Bild på det finnaste som finns <3333

Av Hanna Rosenqvist - 31 augusti 2010 07:46

Hallu <33

Är dödstrött asså! Pallar inte gå upp klockan 6 varige morron ......  blir iaf tennis efter skolan idag typ. Har inte något att skriva om. hehe

  

Jeans tahist- kapphal?

Svart linne - H&M

Addidas - Stadium

Tror det blir pumma skor till :p

pözz

Av Hanna Rosenqvist - 30 augusti 2010 22:16

Tjo bre <33

är utrpkad men tror att jag ska sova typ nu... Fan orkar inte blogga hehe xD Puss och kram //Sweeten

Av Hanna Rosenqvist - 30 augusti 2010 20:09

Var skit lägnge sen jag hörde den alltså ! <3333

Av Hanna Rosenqvist - 30 augusti 2010 19:46

tjenixen xP

tänkte kanske färga om håret igen... Ni kan vell rösta på om jag ska det elr inte typ. Tycker ni att det är dags för en ny veckans blogg nu elr? komentera!

Ett minne för livet tror jag xD Ne kanske inte men vi var på så bra humör alltså !


Av Hanna Rosenqvist - 30 augusti 2010 19:25

   Hallu <333

ehh.... har typ inge att säga , idag i skolan hade vi messt matte typ... Imrogn har vi bild och musik och efter skolan har ja tennis så åker deräkt ditt :p Har absolut inget att blogga om men men... På Torsdag ska jag äntligen få träffa myggan <3 ska bli ass roligt och på Lördag så kanske det blir Tyresö dagen men vi får se..... Tror mamma skulle till göteborg och kolla våran nya båt i helgen så kanske sover hoss Emma elr ngt ... Skriver bara massa strunt typ men ska fortsätta döda alla iriterande myssor nu

pözz på römpan



Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards