Hannazz

Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna Rosenqvist - 31 mars 2010 15:01

     Hej!

Sitter i stugan på tomten och väntar på Evelina. Eller, jag väntar på Evelina och Louise men Evelina kommer om typ tio minuter.... Jag har taggit fram chips, godis och läsk så det kommer bli en höjdar natt!


Av Hanna Rosenqvist - 31 mars 2010 07:36

Hej hej!

Får sjus av mamma idag så jag har lite mer tid. Idag kommer Evelina och Louise hem till mig och sen ska dom sova här och vi ska vara i stuggan på tomten och parta. Vi har köpt chips, Godis och tacos! Jag älskar er, hoppas vi får det roligt<333

Idag har vi också slöjd och alltså jag holler på med något fullt broderi som borde vara klart om några lektioner.... TRÅKIGT!!!!

  

Nu måste jag sluta för vi ska åka?

Pussi/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 30 mars 2010 18:54

hello!

Idag har jag, Evelina och Linno varit i centrum ett tag efetr skolan och då köpte jag ett svart linne, En pincet, Ett kompis hjärta, ett par svarta tahits och ett var rosa tahits(xD) Sen hade jag träning och sen handlade jag, mamma och eve lite mat till imorgon då Louise och Evelina ska sova hos mig.

 

Kompishjärtat som jag delar med Fanny, Louise och evelina

 

Linnea i bussen

Eve i bussen  

Av Hanna Rosenqvist - 28 mars 2010 18:36

Hello everybody!!!

Den här helgen har jag inte gjort så mkt mer än att jag har varit och handlat med pappa och typ kollat på TV. Mitt rum är nästan klart och på Torsdag när jag ska hem till honom så har jag en dator där som jag kan blogga på lite. När jag kom hem såg jag att mamma hade köpt lite kläder till mig. Ett jumpa linne, En Flezze tröja och ett par flezze byxor och en väska. Om jag får säga vad jag tycker så gillar jag inget så mkt alls. Alltså linnet var för kort så man ser magen. Flezze tröjan var för stort runt midjan och sen var den lite för kort. Byxorna var okej men kommer inte andvända dom så mkt och väskan var lite ''killig'' Men sitter i flezzen nu(så mysigt!).

Pussi/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 25 mars 2010 19:23

hej alla söta bloggläsare!

Idag har jag varit i centrum tillsammans med Fanny och då köpte jag två nagelack, två par taits och en svart kofta. jag är ledsen att jag inte skrev igår men internet krångla och jag hade inget att skriva om typ. Ikväll sen ska jag vell bara kolla på vampiers dieries (stavning?) med faniljen innan jag går och lägger mig typ.

    

Fanny och Evelinas små söta skyltar(det står i love bananen/grodan)  

  

Bananen och osten

Min nya kofta 199 kr på H&M

Nagelacken 40 kr st.

vem har ätit vofflor idag?

JAAAAAAAAAG!!!!

Pussi/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 23 mars 2010 18:55

hello!

Idag efter skolan var jag lite med Louise och Linnea i centrum innan träningen och nu har jag presis kommit hem och tänkte vara inne lite på datan nu innan middan. Men alltså mamma ska bort på fredag eftersom Jonas fyller år och då måste jag typ sova hos Mormor!! Alltså vad i hela världen ska jag göra där? Måste fråga Eve om jag får sova hos henne eller att hon sover här men eftrsom mamma inte är hemma tror jag inte hon vill jag är ensam typ   PÅ en fredag liksom alltså mormor kommer vilja att jag går och lägger  mig nio typ...

nej nu måste jag typ hjälpa mamma med maten

Pussi/Hanna

   Suddig I now

Av Hanna Rosenqvist - 22 mars 2010 16:15

Lolo och linno

    Lolo och Linno

Hanna

     Foto på fanny när hon var ca 3 år

   Eve

     Eve

   Eve

  Eve

Ebba och cola i bråk

     Ebba

Fanny

 me

  me xD

  Jag

    Oj! Alltså den bjuder jag på :D

       Bannan mossss

Älskar er mest<333

Pussi/Hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards