Hannazz

Alla inlägg under januari 2010

Av Hanna Rosenqvist - 31 januari 2010 20:05

Hej hej!

Jag har ganska tråkigt så jag har inte så mkt att skriva om just nu... och jag har inte deräkt gjort något sen sist så jag har inga bilder! Fast det kanske ni fata... Jgaa siter bara och chattar och är ine på fb. Fast ni ska få en mysig bild ifrån Thailand

Jag vill bara tillbaka! Vi som bode på paradiset under jullovet!

Pöss pöss och godnatt/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 31 januari 2010 18:04

Av Hanna Rosenqvist - 31 januari 2010 17:53

Jag har ju varit vid romme och åkt skidor i Lördags.... Det var riktigt kul men det var super kallt! 20 minus!! Så alltså det var liksom 2 backar och sen fika, Två backar och sen in, tre backar och sen lunch, 2 backar och sen in, tre backar och sen hem  ... HAHA! men det var riktigt kul! Jag skulle ta bilder men alltså men ville inte ta av sig vantarna etersom det var så kallt men här kommer iaf två bilder.

    

På den första bilden är det jag innan vi åker iväg och på den andra när jag sitter i bilen och tråkar... (Det är inte kaffe i kaffe muggen från donken utan oboy...)


Puss och kram/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 31 januari 2010 16:00

Hej hej! Förlåt för att jag inte bloggade igår men ni kansnke fatar eftersom jag var i romme igår.... Jag har inga bilder just nu eftersom jag är hemma hos pappa och här har jag ingen sladd... Men jag ska hem till mamma om en timma så om kanske ca 2 timmar får ni lite bilder och mer om hur jag haft det;)

puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 29 januari 2010 19:22

Fast mamma köpte inga chips men lite godis så mändå FREDAGSMYS!

Av Hanna Rosenqvist - 29 januari 2010 17:30

Heja bloggplatsen.se! Sen jag skaffa blogg på bloggplatsen.se har ganska många i min klass bytt till bloggplatsen.se. dom säger typ; åhh det är så bra och mycket enklare på bloggplatsen än blogg.se! Så är ganska glad eftersom det var jag som började med bloggplatsen(tror jag men det måste vara så) men det kanske inte ör något att vara glad över men här kommer iaf några blogg adresser:

http://glitterapan.bloggplatsen.se

http://sotaemma.bloggplatsen.se

http://carro98.bloggplatsen.se

Och tre som inte har bloggplatsen men som har jätte fina bloggar!

http://nittiatta.blogg.se

http://gymnastens.blogg.se

http://skriverlivet.devote.se

aja, jag testa devote innan jag började på bloggplasten men det var ganska konstigt och sen publiceerades inte mina inlägg! Fast det var nog bara fel på mig.... Nu ska jag gå ner till syrran.... Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 29 januari 2010 17:19

           Hahahahahaha!

Ska ni se lets dace idag? Jag tror inte jag ska det men jag måste typ dra nu...  

Av Hanna Rosenqvist - 29 januari 2010 15:16

först måste jag säga förlåt för att jag inte bloggade igår! Det var för att jag var hemma hos Evelina och sen åkte jag hem till pappa och kollade på Robinson. Idag sluta vi tidigt i skolan så jag åkte hem och spelade lite lips eller vad det heter på x-boxen... Imorgon ska jag, syrran och pappa åka till rome och åka skidor! det ska värkligen bli super kul men jag tror jag kommer vara lite vinglig och så i början eftersom jag inte åkt på ett år men det är man alltid... plus att då vet jag vilka bakar som är bra och vilka som är dårliga när vi ska ditt med skolan 23 februari! Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska typ gå in på facebook.com, fast alltså det är inte en anda som är ine på msn nu, konstigt! Och jag vill påmina er om att mitt bestöks rekord är 13 så det är bäst ni slår det för annars!! Nej, men alltså det är såklart det skulle vara kul att slå mitt besöksrekord men typ en besökare bara:D Älskar er!

  Min super nytiga melis

Jag, eve, och louise var tvugna att gå till slottet och tillbaka på idrotten för att vi inte hade några kläder! pust!

Pinsamt men man får vel bjuda på sig själv antar jag! Kolla på hela det är på slitet som det är som bäst;P puss/Hanna  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards