Hannazz

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna Rosenqvist - 27 juli 2010 15:15

Hellu :)

Har ganska presis komit hem ifrån Centrum typ. Det blev ett väldigt cyklande fram och tillbaka... först till bussen, och sen när vi kommit till centrum sa dom att det inte fanns någon tid till klippning  och sen hem! Ska typ åka och bada med Emma och typ Jesper och Olle elr något :p   


Emma fråga mig om jag ville blogga i hennes blogg  (weskiinthehouse.bloggplatsen.se) medans hon var borta med båten så typ i helgen och sen tre veckor framåt kommer jag att gästblogga där typ ;)

Jaja ska typ gå nu puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 27 juli 2010 12:16

Haha ... Blev lite ändrade tidsplaner så Emma och henes syrra kommer runt ett istället så nu drar jag ut i solen ett tag innan dom kommer :D

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 27 juli 2010 11:38

  


Av Hanna Rosenqvist - 27 juli 2010 11:22

Hellu <33

Emma säger att igår var jag med på 37 plats på topplistorna på bloggplatsen :) ass nöjd! haha!

Nu har jag varit på språng sen jag vakna och sprungit runt i hella huset! men nu äntligen får jag äta brunch (en riskaka) och ta det lite lungt innan vi åker.

min outfit för dagen:

  

Lite otydlig bild bara men men....

Shorts h&m? tröja JC :D


Av Hanna Rosenqvist - 27 juli 2010 08:36

   godmorgon alla morgon piga läsare!

Sitter här och halvsover typ.... jag får hoppas att en duch kan hjälpa till lite på traven att vakna till :D


Av Hanna Rosenqvist - 26 juli 2010 23:59

Hello <333

Idag har jag haft 127 besökare elr något sånt :p Tack för att ni fyller min dag med glädje....

Filmen vi kolla på idag hette någonting med sheelocks homes elr vad fan jag vet inte men den var ganska bra iaf :p iaf slutet men början till typ mitten av filmen var ass tröggggg!

N   ej nu ska jag nog sova... ska gå upp typ halv nio imorgon elr något (hur faaan kommer det att gå?) 

Har dårligt med bilder men en gammal söt bild på mig och emma ;)

Sweet dremz/Hanna 

Av Hanna Rosenqvist - 26 juli 2010 21:36

Hellu sötizar!!!!

Rekord idag igen! 106 besökare nu.....

Ikväll blir det film mys igen med familjen... Imorgon måste man gå upp tidigt för Emma och Malin kommer klockan 12 och då ska vi till centrum typ :D ass najs jue <3 nene .. Nu ska jag sätta på mig mjukbyxorna och sätta mig framför tv

  

haha e man full elr? Det var tyå i början av sommarlovet elr något ;P

---

Ni är usla på att fråga frågor till min frågestund <33

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards