Hannazz

Alla inlägg under oktober 2010

Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 20:00

  

   

Jah o syrran asso skit var typ 5 där ;D

  Mupp bilden asso så snygg :D 

Asso glömmer det här aldrig så himla göligt <33

     

A fy faan


 

Klassresan ;)

Grekland ! <33

     

Sötaste Lollo <333333

 

Min göliga sysling i sommras       Två bilder ifrån i sommras :D Glömmer aldrig dagen meed dig gumman det var fan bästa dagen på hella sommarlovet  

Tvilingarna <33 Asso kvällen hos julia i sommras <333 i miss it !


Asso dont ask about it ;D <33    


Haha lite blandade minnen ifrån i sommras och typ sen jah va ass liten asso ni får ntt mobba mig för det här sen asso jah tycker jah va ass gölig som liten *host *host !

Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 19:47

Vad skulle jah göra utan dig alltså du betyder mest <333 jag kommer alltid att finnas här för dig om du behöver snacka. Jag kommer vara med dig genom hella livet asso älskar dig  <3333 Jag kommer stå vid din sida när du gråter eller behöver snacka. Jag kommer vara med dig och della alla minen och skratta som vi gjorde när vi var små. Jag kommer finnas som du bara vill ha ngn att vara med oavsett ska su alltid veta attt jag älskar dig Sandra du e fan det finaste asso måste fan träffas snart igen liksom (L) <33333



Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 18:31

Åhh.. fan vad jag längtar till på Fredag tjejer <333 my girls i love u <333 Älskar denn bilden den e liksom lika freaky som vi är liksom xD Ska duscha nu och sen bara    myskväll me familjen innan jah lägger mig :/ nt så kul men what ever ? whats wrong? <3333 I love you <33333333

Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 15:49

Man får n glömma att världens finaste Mikaela fyller år ida liksom... På halloowwen haha :P Grattis loveu <3333 Haha nt så mkt mer att säga men men kommer en bild och en låt puss <3333

<3333 random <3333

Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 15:23

Tjjooo bithes <333

Kom typ just hem ifrån det där nya köpcentrumet i haninge... Venne va de heter men tdet där nya som ligger vid siba typ x)  Men what ever var bah där typ en timme men asso de sög jue liksom inge bra butiker sämre än haninge liksom gud! Köpte iaf en flez tröja och skidjacka o byxer till ;) 

Jackan :)        

Tröjan xD

byxorna vah bara svarta så palla nt ta bild på dom xD <33 lagom random men men .... Naj nu ska jah fortsätta chatta och ha najs haha puss <3333

peance and love :D <333


Glöm nt min bloggtävling liksom daahhh <33333 

Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 10:03

   Hej :) <3

Asso nt så normaltatt jah blogga typ fett mkt imorrse när jah bah vänta på att Emma skulle vakna x) Nu lyssnar jah på musik och chattar typ bara ida händer nt ett piss.... så himla tråkigt ska försöka vila bara lite men fy vad trist höstlovet blir this year dåh :S höhö ingen som e  hemma liksom men asso kan nt andvända min mobi men iaf messa 0706814174 ;D <333


Asso fattar nt vad du skrev på min fråge skiet sak men asso älskar dig Mickis asso pallar nt bråka asso fattar inget :S <3333

Asso gud fett gammal bild jue :o <33 asso fet full passar värligen INTE i blont hår skiet

Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 07:47

Asso har nu börjat me min tävling jö så det är bara att skriva en komentar så e du me liksom ... xD ehh du vinner länkningar typ påmin blogg och ¨sånt liksom dahh c(=happy face lie here... tänker på allt möjligt men asso mickis du får nt vah sur på mig ele emma  asso vill bah va kompisar jue :) Loveu de vet du gumman <33 asso vi får ses sen på lovet :F :D


höhö halloween ida dåh så himla najs asso men  ska tiip nt göra ngt ele kanske drar hem till ngn men venne vem liksom ... på Tisdag ska jah typ sova hos Sara <33 Hoppas nt du e sur på mig heller asso de vah liksom nt sant emma bah e som hon e  liksom finns nt ngt att göra åt de men love u to hehe. känns som om alla tiip e sura på mig nu asso liksom bah bråkar me allahoppas nt ffde e ngn annan oxå som e sur på mig för asso de räker me två. fan eller XD okej skriver bah massa skiet men har nt ngt att göraa .. Jah bah rullar fram me ett stort smile :D

Man tröttnar seriöst alfrig på den låten liksom asso mobba mig nt meh de e bah såh liksom gudd :O <3333

Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 07:40

  

Älskar dig sötaste Sandra du e finaste asso saknar tiden dåh vi kunde vah 24 7 :( <33333 i miss u babe <3333333333333333

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards