Hannazz

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna Rosenqvist - 20 juli 2010 18:14

Hello!

Är jätte ledsen att jag inte har bloggat något idag men jag har varit på språng hella dagen.

Igår ganska straxt efter mitt senaste inlägg cykla jag till Emma ett tag. filip var typ oxå där. Fast vi var bara där i typ en timma elr mindre och sen kom emma hitt. Hade skit mysigt hella kvällen. snacka om att jag har saknat dig Emmiz.


Idag tog vi tunnelbanan in till stan och kolla på eclipse. Det var närmare bestämt utråkande. Men vi hade två hella rader för oss själva men det var ass kallt inne vid bion.  Nu ska jag dusha och typ sådär innan jag drar hem till Emma. ska sova där inatt... Så min dårliga uppdatering fortsätter, men kankse bloggar därifrån senare ikväll.

       

Det är på skämt!


Av Hanna Rosenqvist - 19 juli 2010 17:06

Hej sötizar<3

Emma kommer lite senare så det ger mig lite extra tid till att blogga xD Sitter och gör absolut ingenting just nu.... Kommer nog inte blogga något mer idag eftersom vi sover i stuggan och jag pallar inte ta ut min dator. Men bloggar iaf imorgon. Imrogon ska jag, emma och filip kolla på eclipse. Ska bli ass roligt. det blir ju andra gången jag och emma ser den men den är så grymt bra så orkar inte bry mig :p jaha... Eftrsom det värkar som om juag får vänta på Emma ett tag till så får jag vell hitta på något

tingeling

ni ser vell vad röd jag är om kinderna! Here gud ser ut som en påskkäring  

Av Hanna Rosenqvist - 19 juli 2010 16:07

Hej svejs!

sitter här och väntar på att Emma ska komma. hon ska försej inte komma förnst fem om en timme men jag har typ inget att göra..... ska bli nice ikväll :D Har värkligen saknat dig emma<33 '


Av Hanna Rosenqvist - 19 juli 2010 14:26

Äntligen!

Efter en hel dag städande får jag äntligen dra ut en stund till solen B-D Jag har nu packat upp alla mina saker och städat egenom hella mitt rum. Nu ska jag bara ta ut alla smutskläder till tvätten innan jag drar ut. Har inte varit utanför dörren idag så ska bli ass skönt!   

Hitta kläningen längst ner i garderoben, vad tycks?

Kyssar/Hanna

-

Av Hanna Rosenqvist - 19 juli 2010 12:19

  

Av Hanna Rosenqvist - 19 juli 2010 11:57

Den här bilden hitta jag i en låda för några minuter sen. Sandra sitter till höger och jag till vänster. Lite sudig då men hoppas ni ser.   Jag kanske var 5 år elr något sånt:D


Nu ska jag äta upp min frukost och sen ska jag packa upp alla mina saker och städa mitt rum.... Skit roligt när det är såhär varmt ute och jag inte vill öppna några fönster för alla getingar som kommer in :(

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 19 juli 2010 01:39

Nu är min blogg kopplad till facebook coonect (stavninlg?) :D jaja bloggar mer imorgo  puss/hanna

Av Hanna Rosenqvist - 19 juli 2010 01:29

Godnatt sötizar ses imorgon <33

 

Bilder ifrån min webcam...

Tänkte försöka starta den här facebook conect ellr vad den heter men mer om det imorgon 8D Puss/Hanna  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards