Hannazz

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna Rosenqvist - 28 juli 2010 00:15

Nu har jag kollat klart på en film som typ hette eagle eye elr något sånt typ ;) det var inte så bra typ men ändå :p ska nog sova nnu... puss/hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 27 juli 2010 21:58

* Städa mitt rum

* Sortera tvätt :/

* Rensa ut en byrå från massa skit

* äta middag

* Pusta ut framför  TV


jaha.... Då finns det vell bara en sak att göra då xD Äntligen kklar :p Man hitta ju en hel del saker i den där jävla byrån typ som skolkataloger ifrån sexårs :d

Haha va man fuul elr? den bjuder jag på... 6-7 år var jag iaf på bilden :D

ass najs jue ;)  Jag hitta oxå ett brev från Hanna när vi brevväxlade under en tid i trean :D Sitter nu och myser till låtar från spotify

Av Hanna Rosenqvist - 27 juli 2010 21:58

* Städa mitt rum

* Sortera tvätt :/

* Rensa ut en byrå från massa skit

* äta middag

* Pusta ut framför  TV


jaha.... Då finns det vell bara en sak att göra då xD Äntligen kklar :p Man hitta ju en hel del saker i den där jävla byrån typ som skolkataloger ifrån sexårs :d

Haha va man fuul elr? den bjuder jag på... 6-7 år var jag iaf på bilden :D

ass najs jue ;)  Jag hitta oxå ett brev från Hanna när vi brevväxlade under en tid i trean :D Sitter nu och myser till låtar från spotify

Av Hanna Rosenqvist - 27 juli 2010 20:25

* Städa mitt rum

* Sortera tvätt :/

* Rensa ut en byrå från massa skit

* äta middag

* Pusta ut framför  TV


Av Hanna Rosenqvist - 27 juli 2010 18:40

Ändrade planer ikväll ... jag sover inte hoss Emma men har fullt upp j,ag ska;


* Städa mitt rum

* Sortera tvätt :/

* Rensa ut en byrå från massa skit

* äta middag

* städa! pust*

* Pusta ut framför  TV


japp... kanske var det bra att jag inte sover hoss sötis idag :/


Av Hanna Rosenqvist - 27 juli 2010 18:25

hellu <3

Är tillbaka från ett kallt dopp i alby sjön :D Jag och emma stog och vänta på jesper och olle i typ evigheter och när dom kom var vi typ ass kalla så bada bara lite :p nu ska jag göra mig iordning och packa ihop lite saker för att susa hemma hoss emma inatt :D ass najss! Kommer sakna dig så sjukt mkt gumman ! Imorgon följer jag med emma när hon klipper sig och sen drar vi till typ nacka och shoppar med min köra mor.  Har typ fullt schemma nu till helgen :D

 

Onsdag: shopping :D

Torsdag: Ska förmodligen vara med emma och kanske Hanna <3

Fredag: Ska träffa en tjej kompis typ ;) svar på frågestunden

Lördag, söndag: Emma åker typ bort :( Jag ska gästblogga i hennes blogg :)


Sry men har sjukt dårligt med bilder alltså! Ska ta med kameran till Emma ikväll  :D

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 27 juli 2010 15:45

Haha kolla in topplistorna nu.... jaha... 6 plats elr något på inlägg :p ass najs jue <3

Här kommer dagen låt :)


Kom ihog att  skriva massa frågor til min frågestund. Svarar på fredag

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards