Hannazz

Alla inlägg under april 2010

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2010 18:02

holler på att göra mig iordning just nu men tänkte slänga in ett inlägg först!

Jag, syrran och mamma åkte iväg till galerian i stan för att köpa lite saker. Jag hinner inte läga upp några bilder på vad jag köpte men kanske lägger upp dom när jag kommer hem sen efter åt. Jaja nu måste jag typ måla naglarna...

Ciao

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2010 13:11

hej hej!

Nu sitter jag här och snaskar lite på en bit choklad:D  Idag är det ju valborg så tänkte dra ner till granängsringen och vara med sötnosarna! Men först ska jag, mamma och syrran åka till stan och shoppa lite...

Det var länge sedan jag la upp bilder på hur jag ser ut men det här var iaf dagens outfit:

  

Svarta strumpbyxor- H&M

Vit tunika- Ärvd

Svart kofta- H&M

Med en lila jacka och ett par converse ;D

Av Hanna Rosenqvist - 29 april 2010 18:33

 Hej hopp!


Ledsen att jag inte skrev någonting igår men vad ska jag skriva igentligen?

Louise var tillbaka i skolan igår och kom hem till mig på eftermiddagen och vi satt ute i solen och åt glass... MUMS! Idag har det inte hänt något roligt jag har bara varit i skolan och vi hade hemkunskap. Vi fick yp göra någon konstig rulltårta som smaka skit! Men nu har jag äntligen hunnit med att göra en sån där musik spelare som nu ligger i minyn  

Konstigt att ha en sån där ipod jag vet men alltså det fanns typ inga andra!

  

Av Hanna Rosenqvist - 27 april 2010 16:42

Hej!

Idag var klassen vid kultur skolan och prova på olika instrument. Jag, Evelina och Fanny fick prova på blockflöjt, Tvärflöjt, gitar och så fick vi typ sjunga och spela in i typ en studio.  Jag och Fanny sjöng värsen till mamma mia och eve refrängen och vi skratta tills tårarna ran! Idag var det 18 grader ute så jag och musse gick ut och sola i någon timma.

        

Av Hanna Rosenqvist - 26 april 2010 20:49

Saknar dig sandra<33

puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 26 april 2010 17:56

Jaha... Vad ska man skriva om idag då? Fick reda på att Lollo brytit armen i helgen   blev typ skit skraj! Men det är okej och hon kommer typ imorgon men kommer ändå inte kunna göra så mkt eftersom hon brytit HÖGRA armen liksom. STACKARN!!!! Sen var jag, Fanny och Evelina ett tag i centrum och leta prau och vi kankse ska praua vi IQA. Sen hade vi typ en rolig jumpa lektion ja, ni får se på vidiosarna:

Haha!

puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 25 april 2010 18:50

Hej!

Idag har jag, pappa och syrran varit och shoppat i farsta centrum. Det här köpte jag:

 

Jag fick syrrans gammla jeans. Skit snygga om du frågar mig

 

Randig tröja från sisters 150 kr

Vit kofta från sisters 150 kr

Mörka jeans från BikBok 500 kr

 

Jeans taits från jc 200 kr

Randig tröja från sisters 150 kr

Jackan fick jag av syrran den oxå... tack du är bäst<33

Randig tröja från sisters 150 kr

jeans från BikBok  500 kr


Ciao



Av Hanna Rosenqvist - 25 april 2010 11:00

Tjenixen!


Idag ska jag, pappa och syrran åka till Farsta och shoppa lite. Jag ska typ kolla på jeans och lite basic tröjor till skolan typ. Men syrran ska rida först så åker förnst i eftermiddag men jag lägger nog upp litte bilder och sånt senare ikväll

Ciao

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards