Hannazz

Alla inlägg under december 2010

Av Hanna Rosenqvist - 31 december 2010 19:53

Ett år till har gått. För mig har året gått från tårar till skratt och mer tårar. Det har gått fort men samtidigt långsamt. Det har gett mig några minen jag aldrig kommer glömma både bra och dårliga. Att 364 dagar kan ge så mycket.... Mitt år har börjat på en varm strand i thailand och slutar nue i åre mä snö och skit. Allt kan inte alltid vara perfekt. Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect right in the hell!  Ni får några bilder på årets bästa stunder då

      vi har köpt en najs båt i år.. bilderna är från någon ö i yterskärgården i höstas    

Min gölliga sysling kom till världen... Bilder från hennes namngivning

   Thailand såklart <3 bilden taggen på stranden presis där vi bodde

 


Sommras på båten... Första bilden är på när vi vah mä Linnea. Andra är från båten vid västra stendörren.

   

ofc london <3 utanför en av dom rika gatorna mä guldskor.....

   Jag ångrar int en minut mä dej... Jag måste säga att den tiden vi hade tillsammans var underbar och några av dom bästa stunderna i mitt liv. Jag fattar int hur du kunde göra såhär mot mej. Vi skulle ju vara forrevever and ever ... Always and forever.... Vi mot världen hand i hand .... Sånt vi skrev? vad hände mä det ...


Av Hanna Rosenqvist - 31 december 2010 14:46

Hej :)

Kom just från backen nue . Det är int mer än 5 minus så frös typ inget alls xP vi drog bort till duved och åkte några backar där innan vi tog en kopp choklad i matstuggan där. OMG asso jag fattar int att småbarn hoppar på dom där stora hoppen. Jag våger fan int ens åka i trollskogen liksom xD Nej men seriöst det e liksom typ 7 åringar som bah hoppar och allt :S nue ska jag duscha och gö mej klar för ikväll dåh vi ska fira nya året ;) <3  Jaja puss <3

  

Av Hanna Rosenqvist - 30 december 2010 21:25

Hej <33 

Sry för att jah int blogga igår ... Ele asso det var typ fel på internet och typ bloggplatsen och hela skiten :/ Aja igår och idag åkte vi int skidor heller . hehe rolig skidresa liksom. men igår var det typ 25 minus så familjen drog in till åre station och holiday club där jag och syrran spela bowling. :D Såklart vann jag stort ;O Idag har jag bara typ suttit vid TV och sovit. Roligt liv man har men men whatever imorgon blir det nog lite mer power i skidåkningen. Typ lite bilder från igår bah <3

         ehmm ja....   

Av Hanna Rosenqvist - 28 december 2010 17:15

Roligt liv man har asso :) Idag har jag bara suttit hemma i vår lila stugga  och glott på Tv -_- Roligaste familjen kommer hem och spelar spel på ipad, x-box och datorn. Nue har familjen myst ner i tv soffan framför en film medans maten står i ugnen. själv lyssnar jag på musik chattar och chilar lite... 


Saknar typ alla kompisar även om vi har det ganska bra här så vill jah jue träffa alla igen nue efter typ redan en vecka ledigt från skolan ... Men när jah kommer hem ska jag typ sova hos mickis och träffa några göllungar från kumla och så. <3

-_-

Av Hanna Rosenqvist - 28 december 2010 12:22

Hej <33 

Vakna typ nue så blir typ inga skidor idag heller -_- Haha lite fail..  Men e kvällskidåkning ikväll så maybe. Börjar redan tröttna på att vara här. Det finns typ inget att göra och så saknar jag jue alla sötisar där hemma...

Puss <3

Av Hanna Rosenqvist - 27 december 2010 15:57

Heej :) <33

Igår när vi kom från tåget packade vi bara upp våra saker och åt middag innan alla typ bara dog ... Hehe var as trött och gick och la mej tidigt . Vi basta och mysste ner os i tv soffan och kolla på Arn. Världens sämta film enligt mej men spela mest spel på jonas Ipad xD 


Idag sov jag läge på morgonen medans alla åkte ut i backarna xD Jag ville int åka för har problem mä mina tår men kanske vågar mej ut i backarna en liten stund imorgon. Jag hade iallafall super mysigt i vår lila stugga -_- Jag kolla mest på TV men whatever who cares .?.... Nue väntar hella familjen på att maten ska komma vi har typ beställt från någon hemsida så den kommer när som helst nue xD Nu lyssnar jag typ bah på musik och e inne på facebook :D        höhö tre bilder alla från igår ;) <3 puss !

Av Hanna Rosenqvist - 26 december 2010 12:36

Hellu here from the train :) 

Vi gör absolut så lite som man kan göra.... Vi sitter och lyssnar på musik ofc och typ spelar flum spel på jonas ipad :) Är typ bah två timmar kvar nue ska äta lunch (macka.... ) och sen fortsätta tråka tills vi kommer fram till åre -_- 

     

Av Hanna Rosenqvist - 26 december 2010 10:42

Haj <3 

Nue e jah på tåget påväg till åre dåh xD Gick liksom upp vid fem så e typ fett trött . Vi är vell framme runt 3 tiden ele något :) Eh inget att skriva om 

Bild ;)

   hehe ... puss!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards