Hannazz

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna Rosenqvist - 22 juli 2010 14:05

hello everybody!

Har sovit som en stock hella natten så är ass pigg och glad idag :D Snart drar vi till centrum för en klippning och lite shopping... Hoppas det blir bra :S

Kom ihog hur jag ser ut nu! snart blir det en förendring xD  

Av Hanna Rosenqvist - 21 juli 2010 20:16

Hello!

sitter och har najs och lyssnar på Nrj. Det blev tårta idag för att mamma har fylt år xD Najs najs..... imorgon skulle Syrran klipps håret så bäst att jag passar på och följer med. ska bara klippa lite mer uuppklipt och luggen XD Blir nog litte handlande när vi väll är i centrum. ska kolla på present till emma och så behöver jag köpa lite smink och sånt :D

  

If you love, I love.

If you belive, I belive

If you think, I think

If you ever know, I also know

I come always love U babe <3


Av Hanna Rosenqvist - 21 juli 2010 16:50

Hej hej!

Känner mig duktig nu! Idag har jag damsugit hella rummet + min soffa :D har bara damsugit mitt rum några få gånger eftsrom vi haft städ hjälp typ sen jag var 5 elr något :)

   Hmm... ska denhär sitta i väggen elr?

Av Hanna Rosenqvist - 21 juli 2010 15:11

Jaha... Då har man bytt header änu en gång xD Jag var inte nöjd med den andra men nu hoppas jag att jag kan ha den här ett tag men ni får gärna komentera vad ni tycker om den och min bakrund :)

Puss/Hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 21 juli 2010 14:01

 

sitter och äter på min grymma lunch xD Hitta massa melon i kylskåpet så gjorde massa bollar till lunch :p till det, Cola!!! Man får ju inte vara för nytig heller  

Av Hanna Rosenqvist - 21 juli 2010 13:14

hello!

Har typ presis kommit hem ifrån emma nu :D Idag ska jag typ inte göra så mkt vad jag vet än iaf. Kanske åker och badar elr något och sådär. Är ass trött har typ inte sovit på hella natten så det blir nog tidigt idag. Jaja nu pallar jag inte blogga mer :D

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 20 juli 2010 21:43

Tjaba folket! :)


Nu e jag och Hanna hos mig och har pricis spelat fifa :P As nice jue jag vann med 5-1 första matchen sen andra matchen så orka vi inte spela klart ;)

Nu sitter vi här och typ gör ingenting men vi får väll hitta på ngt as skoj nu.....hanna bah som vad....jag bah.....vet inte :p

Aja nu ska vi lägga in en as snygg bild på oss snygga ungar sen ska vi gå och göra ngt ha en bra kväll och natt folket :p     

Snygga Hanna och fula jag hejdå <333

Av Hanna Rosenqvist - 20 juli 2010 19:17

 

Fick låv att ficksa håret där istället....

Puss/Hanna 

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards