Hannazz

Alla inlägg under november 2010

Av Hanna Rosenqvist - 30 november 2010 20:27

Hej ! <3 

har typ just ätit middag nu :) Idag var vi på ngt museum med skolan och sen på ngn boring utställding men sprang bah runt där med några kompisar och gjorde allt roligare  xD !  Efter skooan drog jag hem till min pappa och var där.... Kolla på tv och mysste bara ...  Blev ganska sen middag och allt nu så hinner nt göra så mkt mer idag

               

Jag , carro, fanny, emma och tessie ! <3 Älskar err <3333 Tog bilderna med emmas mobil så ser lite muppp ut bah  

Av Hanna Rosenqvist - 29 november 2010 14:08

hej ! <3 

sitte roch äter lunch nuu typ :) Jag fick gå lite tidigare från skolan för skulle till tandläkaren och hann nt äta ngt i skolan xD Nu ska jag städa lite i mitt rum innan jag måste plugga puss !!!

   Idag har jag en mysig tunika från new yorker :D <33

Av Hanna Rosenqvist - 28 november 2010 20:01

hej ! 

sitter i myskläder nu och äter lusebulle :D första advent idag så första ljuset på ljustaken ska tändas xP Julkalendern har vell börjat oxå någon som sett den ele? <3 Nu ska jag kolla på vem kan slå filip och fredrik och ha en mysig kväll nu :D

      

Första ljuset xD 

Av Hanna Rosenqvist - 28 november 2010 16:08

hej där ! <3

kom nyss hem ifrån Haninge no :) Idag blev det ett par vinter bots från duffy XD Dom blir perfekta till till när jag ska till åre och sen sällen :D  Sen åkte vi och hämta syrran vid stallet och sen hem till morfar :) Nu ska jag typ bara chilla och plugga lite innan myskväll och TV med familjen 

ciao   dårlig bild på skorna men men.... 550 kosta dom i think :))

Av Hanna Rosenqvist - 27 november 2010 20:33

   Bjuder på den (!!) Jag har ju vart galen som omgås med dig gumman <33 älskarej förtfarande (A) <33333   Älskarej linnea <33333 sommardagar med dej vettu   Bjuder på den oxå dåh... Länge sen ! <3   sommras -_- ^^

Älskar er tjejer ni beryder mest <333 

   

sötaste syslingen i sommras kommer finnas för dig livet ut bby <33

   finaste tjejerna i sommras dåh vi vah hos julia älskar er <33333

Av Hanna Rosenqvist - 27 november 2010 20:22

Har just kollat på harry potter och hemligheternas kammare.... Jag tror det e tvån i  serien xD Dom var as gölliga då serisöst kolla på bilderna 

;


     

daniel radcliffe :o

   

Emma watson omg liksom as gullig !

    rupert grint ..... ass ful men men ! 

Av Hanna Rosenqvist - 27 november 2010 13:14

Hej ! <3 

Julia, lollo , Ebba och Hanna gick just hem nu xD Vi hade skit rolig ... Vi snacka kolla på film och sminka typ Hanna, som aldrig annars har smink ... Älskar er tjejer ni är dom finaste vad skulle jag göra utan er liksom <3333333333333


imorrn är det första advent dåh ! <3 fyra veckor svar till jul bara :o imorrn ska jag nog va med mickis tror jag, inte fira någon idiotisk advent jag gillar jue nt ens julen !  

Sötaste Julia <3333

          hehe <33

       hehe när vi sminka Hanna xD lollo locka håret oxåå <3333 Älskarej <333   Finaste <3333


Vad äre med dig? Kan du nt ens göra ngt för att vara med dina gammla kompisar ? Jag orkar nt med dig mer, om du läser det här så ska du veta att jag nt orkar med mer och jag vill nt varra med dig mer om du nt ens kan skärpa till dig lite xD 

Av Hanna Rosenqvist - 26 november 2010 15:51

Hej där :) 

Nu gör jag mig klar för att ikväll kommer Hanna Lollo julia och ebba och sover här xD idag har nt hänt så mkt bara vart i skolan och så .      snow fucking snow ! hatar all snö -_- det betyder snöbollkastning och mulning på busshållplatserna :/  Killar som är så fega att bara vågar gå på tjejerna som  nt kastar tillbax xD jao vintern i sverige suger hellt enkelt förutom veckorna då man åker skidor da! 

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards