Hannazz

Alla inlägg under mars 2011

Av Hanna Rosenqvist - 27 mars 2011 21:48

Hej bloggers! 




Har bestämmt mig för att sluta blogga nu och skaffa mig ett riktigt liv istället för att gömma mig bakom en dator . Ele jag kommer nog bara ha en blogg paus i några veckor. men så ni vet de nu . bye 

 

Av Hanna Rosenqvist - 26 mars 2011 18:37

Hej !


Ledsen att jag in bloggat på hella dagen typ men datorn e lagg och har bara int haft lust.


Idag har jag iallafall varit mä mickis . Behövde snacka om lite saker som gått hellt åt skogen. Hon lyssnar och bryr sig. Älskar dig gumman !



Bästa sandra ;D haha  love u

Av Hanna Rosenqvist - 25 mars 2011 13:41

Hej älsklingar <3 Nu är jag på bussen påväg hem. Ska möta pappa i centrum och handla först. Bloggar mer när jag kommer hem puss !<3:*

Av Hanna Rosenqvist - 25 mars 2011 07:44

godmorgonn :D <333333



Ska snart dra till bussen då men bloggar lite om dagen då. Idag har vi bara idrott EA och eng. Menm slutar ändå sent ;( På mentorstiden får vi tjocka os med våfflor. :D Haha gött . Efter skolan ska jag hem till pappa och ha mys helg . Hella helgen då alltså. Vet int riktigt va vi ska göra men ska nog träffa Maggan . Miss u bby <33333333333333333333333333333333333 måste dra nu :) 

 

mormors tjockis katt :D <33 

Av Hanna Rosenqvist - 24 mars 2011 20:51

Hej bitches XD <33333333333333333333




Haft en bra dag? Int jag :s lågt att skriva de på bloggen såå derför kan allla skita i att fråga hella tiden. Även om dem flesta redan vet så behöver ni som int har något mä de att göra sluta fråga lixom. 


Idag har alltså int vart min dag. presis som hella veckan har allt varit skit. Skoldagen var ganska lugn. svenskan fick vi sitta och rita. Har fett nice lärare asso :D  Drog sen hem och åt bara innan jah drog till mormor och var typ där och hade tråk i flera timmar :S suck . Men behöver iallafall int åka ditt något mer nu på ett tag. jupp ska duscha och så nu bloggar imorgon puuss! <333333333333333

  älskar er tjejer ni kommer alltid finnas som en del av mitt hjärta ! <3333

Av Hanna Rosenqvist - 24 mars 2011 18:39

Hej <3 Nu sitter jag hos mormor och morfar och lyssnar på roliga skämt som mamma berättar xD haha har fan rikigt jävla tråkigt. Haha berättar sen . Om hella dagen då för hann ju int blogga hemma hos pappa ;)

Av Hanna Rosenqvist - 24 mars 2011 16:17

Människan har Inge hjärta. Hon har Inge liv ele känsla för andra människor. Jag blir så förvanad på att hon måste hålla på . Hon säger att jag är idiot och att vi tsm int kommer klara de. Den människan vet att det int är sant. Det ända hon gör är att förstöra för henne själv. Hon har inget liv utan Playar och kan int ta tag i sina egna problem . Jag vet att jag kommer önska att jag Aldig skrev det här men den människan behöver och förstjärnar bätre fick u My life Will suck without you but i need to go on

Av Hanna Rosenqvist - 24 mars 2011 13:53

Haha Gud blir typ fett sur för att de int går att lägga upp bilder när man bloggar med mobilen ;( men iaf nu sitter jag på bussen hem från en usel skoldag. Haha berättar sen är iaf på väg hem nu och ska sen drar jag ikväll och träffar med mormor som ville fira att jag fyllt år ;D fett länge Sen men änddå. Puss så länge !

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards