Hannazz

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna Rosenqvist - 18 augusti 2010 11:28

Halloj där <33

Vakna just och idag blir det en riktig sladd dag framför tv... Tror att sötisen ska träffa någon kille vad han nu hette och jag orkar inte ringa någon nu. Har ont i magen :/ jaja puss på er /Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 18 augusti 2010 00:42

Ska nog sova snart är bara sååå himla trött alltså ! Imrgon blir slapp dag och kanske är lite med Emma typ på kvällen? Resten av veckan får jag se vad som händer kanske får tag i maggan snart och kanske sk vara med Louise elr Hanna elr någon av dom andra tjejerna. I helgen blir det brölop :D Och sover hos pappa en natt tror jag och sådär. har jue inte varit där sen båtsemestern liskom ;D  Nej nu stoppar jag in härlurarna i öronen och sätter på högsta så ses vi imrogn

Sweet dreamz

Av Hanna Rosenqvist - 17 augusti 2010 14:54

  

var tvungen att täcka för Ebba :/

hanna och louise <3333

    

  love U forever gumman <333333

Bästa kompisarna i världen <3333 Jag lovar du kommer att älska dom <33

Av Hanna Rosenqvist - 17 augusti 2010 13:17

Hellu lovely <3333

Kom presis hem ifån världen bästa  tjejer ... Hade såååå mysigt igår alltså . Vi hoppa runt och dansa , snacka och kolla på en skräk film som inte ens var läskig... ni är bäst ! forever<33

lägger upp bilder i ett senare inlägg ... Puss på er <333

Av Hanna Rosenqvist - 16 augusti 2010 15:11

   men usschh

Linne H&M byxor BikBok och tröja LONDON!! Skor till det. Pumma :D

Av Hanna Rosenqvist - 16 augusti 2010 14:06

Hej där <3

Har presis kommit från dushen nu när Emma gick hem ;D Ska göra mig klar för att åka till centrum lite snabbt och köpa presenter till Hanna och Linnea som fyllt 12 år i sommar  xD Sen deräkt från centrum till Julia och tjejerna <3 Ska bli jätte roligt! Tar med kamran så kommer ta hundra tals bilder :D

Pözz på römpan//Sweeten

Av Hanna Rosenqvist - 16 augusti 2010 11:30

Hej där xD

Vakna preis och Emma kommer på minuten. Ne hon kommer klockan 12 men iaf :p Ska göra mig klar nu .... ikväll drar jag hem till Julia och sover där ;D

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards