Hannazz

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna Rosenqvist - 19 augusti 2010 23:49

      

Varför i helvete klippte jag egentligen håret !?  faan vad snyggt hår jag hade även om jag varken platta elr gjorde ett skit med det och inge smink heller :o


Av Hanna Rosenqvist - 19 augusti 2010 22:27

Har suttit nu i typ timmar och spelat spel på datorn med dom små samerna :D Dom e skit gulliga och så men alltså lite iritternade jag som tänk kolla på film xD Men iaf så vet jag inte om jag kanske ska dra till Nacka imrogn med syrran och köpa en kläning till brällopet ... hitta jue ingen idag fast kolla jue inte så mkt men iaf :D Annars imorgon skulle jag vissa badplatsen och lite sånt för våra gäster (: Jaja seee you

Av Hanna Rosenqvist - 19 augusti 2010 18:42

Jahapp. då fick man lite tid ledig innan maten och alla småbarn :D Nej blev en liten halvrolig dag för mig och Emma. Trots att jag hade ont i magen drog vi in till nacka. blev lite fel med bussen så tog lite extra tid så hann liksom bara in i två butiker XD Sen var vi och köpte en cykel till Emma och sen påvägen hem stanna vi vid kiosken och köpte en glass. Eftersom man bor på fucking raksta måste man cykla för att komma till bussen och så ... sitter  nu och kollar på 2 1/2 Men så orkar inte skriva ngt mer

Pözz på römpan/////sweeten

-

Av Hanna Rosenqvist - 19 augusti 2010 18:17

Kom hem från Nacka och allt skit på minuten och såklart så kommer våra gäster :D Haha ne men alltså jonas bror ska vaar här med fru och barn några dagar och sova i stuggan så hinner inte blogga puss//Hanna  

Linne från new yorker och thats som jag rivit söner - H&M?

Av Hanna Rosenqvist - 19 augusti 2010 12:27

godmorgon xD

kanske inte riktigt klockan halv ett men iaf. Vakna med illamående och magverk så sa till emma att jag inte orka åka till nacka. Mår så mkt bätre nu så kanske blir lite shopping iaf. Sitter och äter ostmacka och dricker te. Te bruckar hjälpa för min mage ;D

Skriver mer sen//Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 18 augusti 2010 23:00

 

ser  ut som om jag har vått hår :/

Ikväll kolla jag och syrran på en film på sexan, tthe fastes and the furious tror jag den hette. ;d Var om racer bildar men var ganska bra. Det variaf ettan ;D


Imorgon åker jag och Emma till nacka och kollar lite. Har inga pengar så blir ingen shopping :( Men tror att några andra oxå hänger med ? på Fredag händer inget tror jag och sen skrev jag jue igår vad som händer och så på tisdag börjar skolan :/ Tönt klass och typ världens minsta klassrum oxå ... jaaj får iaf träffa alla igen *host* typ ingen som går kvar :o Jaja ska nog sova nu klockan står på halv tio imrogn bitti. Jippi .. 


Puss och kram


  

Av Hanna Rosenqvist - 18 augusti 2010 17:15

men gud! Tänk att skolan börjar nästa tisdag !? alltså jag kommer somna i bänken liksom :S Hanna, julia, lolllo oh linnea som börjar i kunskap börja liksom idag  ;D

Av Hanna Rosenqvist - 18 augusti 2010 15:28

 

Vill ge låten till alla mina kompisar som stötar mig och hjälper mig igenom livet <3 puss på er <3333


Emma :

Best friends forever <33 vi mot världen liksom ;D Finns inte så mkt att skriva men en bild beskriver mer än tusen ord

  


Sandra :

Kommer alltid att älska dig sötnos <33 Även om vi inte träffas så mkt så ska du veta att jag älskar ich saknar dig <33 Bästa vänner i 10 år det du ;D


Evelina :

Jag vill inte bråka, vara din bästa vän elr umgås med dig . Du missförstår allt jag säger och skriver till dig . så bara förstå att jag bara vill vara vanliga klass kompisar ....


Hanna, Linnea, Julia, Ebba, Lollo :

Jag hoppas att vi alltid kommer vara vänner även om det bara är Ebba som går kvar i klassen . Det kommer vara specielt svårt att inte gå i samma klass som dig Hanna. Vi har ju hängt ihop sen vi var 6 :( Älskar er super mkt tjejer glöm aldrig det. <333


  


Syrran :

Även om vi bråkar exakt hella tiden så ska du veta att jag älskar dig såå himla mkt syrran <3 Puss


orkar inte skriva mer nu  <3

Puss


Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards