Hannazz

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna Rosenqvist - 6 augusti 2010 23:49

OMG! Tänk att jag var blondin för bara någon vecka sen!  

Av Hanna Rosenqvist - 6 augusti 2010 20:13

Halloj!

Sitter här och har najs  :D Ikväll blir det banan split, choklad, chips och film :D grymt! Mamma har hyrt 2010 till ikväll SÅÅ mysigt sista kvällen innan Jonas kommer tillbaka ;9 Men men... har inget mer att skriva om nu puss/////Hanna

det finns ingen riktig Hanna utan polka grisar <33 i love it!  

Av Hanna Rosenqvist - 6 augusti 2010 17:20

Hej igen <3 Hann inte skrivanågot mer förut efetrsom mamma fick för sig att vi skulle dra och bada :P Idag har jag solat typ och sen nu på eftermiddagen tag jag på mig mina jogging skor igen haha ;) Känns skönt att vara igång med den saken igen iaf... Vet inte vad jag ska göra imorgon men om det inte regna kankse jag drar in till stan elr bara farsta ;) Jaja bhar ingen bild nu deräkt så ni får klara er....

pözz på römpan//sweeten

Av Hanna Rosenqvist - 6 augusti 2010 16:20

  

Tröja H&M, byxor från new yorker

puss/hanna

<33

Av Hanna Rosenqvist - 6 augusti 2010 12:23

Hallu lovers <33

Jag har typ inget att skriva om typ.... På Onsdag åker vi till London så kommer inte kunna blogga på några dagar och orkar inte ta in någon som kan gäst blogga heller ;) men men sk atyp sätta mig i solen nu puss/Hanna

  

Av Hanna Rosenqvist - 6 augusti 2010 00:03

10 augusti: Maggan kommer hem så umgås nog med henne lite tror jag :p

11 augusti: Drar till London i 4 dagar ;)

14 augusti: Kommer hem typ igen ;)

15 augusti: Emma fyller år och kommer hem typ

16 augusti: Tror jag ska hem till Julia och träffa my girls på övernattning ;D


Haha dom närmaste fyra dagarna har jag inget för mig.... Imorgon skulle det bli bra väder igen så kommer nog messt sitta ute i solen ;)

peace and love//Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 5 augusti 2010 23:51

   

sitter här med mysiga Musse och funderar på vad jag ska göra... Tror att jag spelar Sims nån timma innan jag går och lägger mig :p   Kanske ringer Emma.... Jaja puss och kram/////Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 5 augusti 2010 18:31

Haha var bara två som ville vara med då men ni får rösta på dom i alla fall

http://cinderellasofia.bloggplatsen.se/

http://dance-p.bloggplatsen.se/


Eftersom det bara är t¨vå som är med så får ni rösta en gång var typ ;P Vinnaren får en länkning på min meny typ ..... ni får rösta tills på Tisdag då ni får vinnaren :9

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards