Hannazz

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna Rosenqvist - 9 augusti 2010 13:04

halloj <3

Tänkte inte skriva så mkt nu utan jag går ut och sätter mig i solen ett tag så bloggar jag mer sen ;) puss på er//Hanna

  

Av Hanna Rosenqvist - 9 augusti 2010 00:06

Halloj alla söta <33

Nej blev en riktig slapp dag idag alltså! Imorgon detsamma... Nej måste hitta på något nu alltså innan vi drar till London vill jag hinna in till stan en snabbis, det kanske blir imorgon då.... Nu har jag suttit och chattat lite med maggan som kommer hem på Tisdag då jag åker typ... Ska tträffa henne sen och då har vi sagt att det blir film och bowling ;) haha ... Tror det blir säng för mig nu alltså!

Hade nytt besöks rekord idag 210 besökare! yay! Hah ni får fortsätta med att fösta på veckans blogg så bloggar jag mer imrogon puss på er alla sötnosar sweet dreamz <333


Av Hanna Rosenqvist - 8 augusti 2010 21:20

Kom igen nu och rösta på den som ni vill ska Vinna veckans blogg av dom här två bloggerna

http://cinderellasofia.bloggplatsen.se/

http://dance-p.bloggplatsen.se

  


Skriv en komentar elr rösta vid min omröstning vid menyn !

Av Hanna Rosenqvist - 8 augusti 2010 16:53

halloj lovely <3

Sitter här och tråkar tillsammans med syrran. Har inte gjort ett sikit idag liksom.... Ska typ fika lite nu tror jag ;) haha puss/Hanna

Its my life not yours  

Av Hanna Rosenqvist - 8 augusti 2010 13:03

Halloj everyone <3

Här sover man i dryga 12 timmar om dygnat ;) Är fortfarandde skit tröt men drar ner till dushen nu i hopp om att bli lite piggare :p  

Glöm inte att rösta på veckans blogg! Jag utser en vinnare imorgon elr på onsdag ;)

Av Hanna Rosenqvist - 7 augusti 2010 16:12

Walking on sunshine! Inte idag kanske men jag kom  ihog första doppet i sjön det här året tillsammans med Emma och louise... Då satt vi och sjöng den här på tornet! SÅÅ mysigt! Puss på er <3

Av Hanna Rosenqvist - 7 augusti 2010 16:01

   Halloj <3

Jag hann inte skriva imorse innan jag drog iväg till centrum med familjen <3 Eftersom jag typ är helt PANK köpte jag bara det som jag värkligen behövde , ett puder ;) haha ne svängde förbi apoteket och köpte lite små saker oxå ...

nu ska jag inte göra något specielt softa lite kankse :P


Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards