Hannazz

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna Rosenqvist - 15 augusti 2010 03:14

Hallu everyone <333

Har kommit hem typ presis på minuten nästan nu. Har haft grymt roligt med mamma och syrran i London och ett stort tack till Dennis som gästblogga här medans jag var borta :D Klockan är ju snart halv fyra redan och var uppe 9 imorse och ut på gatorna för shopping xD Lägger upp bilder och lite sånt imorgon ....  Ni får fråga på i min frågeruta i menyn :D

puss på er /Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 13 augusti 2010 23:57

     

jag orkar inte mer nu ... jag  vaknade ju kl. 05.00 och nu är det en ny da  !!!! pallar inte mer ... bloggar mer imorron **** //http://alltidfinast.blogg.se   

Av Hanna Rosenqvist - 13 augusti 2010 23:44

HejHej Denise Här ;)

vi har inte haft något internet på mobilenra och så jag har inte kunnat blogga ....

Idag har jag  varit och jobbat på mormors jobb ;) jätte kul .. fast jag fick  vakna kl 05.00 typ ... :( haha men aja jag fick 250 kr och ska jobba en dag till ;)

haha men jaa ! NU HAR JAG EN TÄVLING PÅ MIN BLOGG HTTP://ALLTIDFINAST.BLOGG.SE HAHA ! MAN SKA RÖSTA PÅ VILKEN BLOGG SOM ÄR BÄST ;) HANN INTE MED SÅ MÅNGA :( MEN HUVUDSAKEN VAR  JU  ATT JAG GJORDE EN TÄVLING ... Hanna kommer hem imorron tror jag ;) men ja tänkte berätta lite om vad jag ska göra i helgen !

På lördag imorron alltså ska jag  vara med nån hoppas jag ;) jag  kanske drar hem till Elin :))) eller nåt ... söndag ska  jag träffa ines och bea. Hon heter i vanliga fall Beatrice ! jätttttte fint ..  det är ines syrra och hon kom nu i veckans typ torsdag eller onsdag tror jag .......... så  vi ska hem till de :))))) Vad ska ni göra i helgen dååå ?   

lite senare idag kanske "imorron" haha 00.00 lägger jag ut en bild bomb tror jag ! :)

Men jag älskar errrr ! nu ska jag och melle och fredde " min bror och hans kompis" kolla på "Cinderella story" pöööööözzzzzzzzzzzz <3

 

Av Hanna Rosenqvist - 11 augusti 2010 12:59

halloj <33

nu har jag kommit hem ifrån Sandra...  Vi gick ner till affären och köpte en gigantisk påse med godis och hyrde new moon. synd bara att jag var tvungen att åka så tidigt idag bara :( känns lite stressigt här nu eftersom jag inte packat klart än och vi ska dra härifrån klockan halv 3 ... Blir mitt sista inlägg innan jag åker nu ...

     

Emilia vid tacobar i haninge ;) Glömde bort kameran så fort jag kom hem till Sandra men men... Jag hinner inte lägg upp vinnaren till veckans blogg nu så ni får vänta ... puss//Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 10 augusti 2010 12:43

Halloj lovely <33

Nu ska vi straxt åka och hämta upp Emilia för att dra till ´haninge xD blir inge mer blogg idag men imorgon bloggar jag mer när jag kommer hem och då får ni vinnaren i veckans blogg och på torsdag till lördag bloggar Dennis här så det blir full uppdatering :D  

svarta tahit , ranig tröja och ny väska :D

ha det najs/Hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 9 augusti 2010 23:23

Hej sötizar ;D

Nu på kvällen blev det grillat och en knäpp film med familjen ;D Nu tror jag att det är dags för säng, Veckarklockan står på 11 imorgon bitti och så drar jag och emilia till Haninge på Dagen och på kvällen sover jag hoss sandra... Kanske hinner slänga in ett snabbt inlägg innan jag drar imorgon bitti annars skriver jag på Onsdag när jag kommer hem ;D Puss på er sötizar


Klämmer in  en dagens låt när jag väll är på G

-

Av Hanna Rosenqvist - 9 augusti 2010 17:38

Tja tja <33

Denis kommer att gästblogga här nu på torsdag typ till lördag :D oss schyst ... Men iaf så ska jag sova hoss Sandra imrogn <33 Fullt upp här några dagar känns det som men men...  Det är najs xD

    Hitta en bild på dennis på facebook ;D hoppas bara att det är okej att jag la upp den :P

Av Hanna Rosenqvist - 9 augusti 2010 15:36

halloj sötisar! <33

det blev typ inget i solen iaf xD Imrogon drar jag och Emilia iaf till Haninge typ för jag skulle hjälpa henne lite med att bestämma kläder elr  ngt <3 Hon skulle kanske gästblogga i min blogg när jag är borta oxå ... Jätte bra liksom! Haha vad jag snackar skit  

men gudd! haha den bjuder jag på ;)

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards