Hannazz

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna Rosenqvist - 25 augusti 2010 15:02

Halloj <3333

Hann inte skriva ngt imorse men whatt ever :p Blev regn slutet av dagen i alby och så stog vi i en timme och vänta på bussen... i spöregn, Hatar att bo i raksta XD Emma kom hem till mig litte snabbt nu efter skolan men drog typ nu presis

Vet inte vad det är men låtet får mig att bli glad :p Puss//Hanna 

Av Hanna Rosenqvist - 24 augusti 2010 21:36

Älskar dig gumman <3333333   

Av Hanna Rosenqvist - 24 augusti 2010 17:38

Jaha.... Tillbaxs från träningen nu dåh ;D vad ska jag skriva ?

Imorgon blir det alby med skolan typ och tänkte försöka få tag på maggan och se om vi kanske kunde göra ngt imorgon så om du ser det här ring mej xD

Är så sjukt trött alltså sov nothing inatt typ....

Nu sitter jag och dampar på ett mygbet men ska dusha nu innan vi äter ;D Imorgon blir det upp tidigt och till skolan så susar tidigt idag

Puss på römpan //Sweeten  

Av Hanna Rosenqvist - 24 augusti 2010 15:06

   Drar fram tenniskläderna från botten av garderoben  ;D

tröja från London och stjol från thailand ;p Skor från stadium tror jag ...

Bloggar mer när jag kommer hem

Bay 

Av Hanna Rosenqvist - 24 augusti 2010 12:59

Hej sötnosar <33

Hemma från första dagen i skolan nu dåh...  nu på eftermiddan blir det tennis första gången på hella sommaren ;D ska blir skit kul puss och kram //Hanna

  

Dagens outfit :

Jeans from BikBok

Linne från H&M ?

Halsband ingen aning :p



Av Hanna Rosenqvist - 24 augusti 2010 06:51

Jaha... dåh är det första dagen i skolan idag dåh :( Inte så roligt och så spöregnare men what ever ;D går baraa halvdag idag och jag kommer nog hem innan tennisen ett tag oxå . nej ska göra mig klar nu

peace and love ... Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 23 augusti 2010 22:38

Är inte ett skiet trött men what ever dags för säng

Av Hanna Rosenqvist - 23 augusti 2010 21:29

Fan vad najs vi hade igår Emma <33 Love U forever and ever.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards