Hannazz

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna Rosenqvist - 23 augusti 2010 20:13

Helloj älsklingar <33

Ledsen att jag inte bloggat tidigare idag men Drog iväg så tidigt med Emma och kom hem för typ en timma sen ;D Vi kolla på bio och gick runt messt ... Köpte en puder bara ... Hade skiet mysigt igår med emma ;D elr mysigt var det kanske inte mer galet xD Lekte med kameran och lyssna på musik hella natten så är sketa trött nu ;D Sitte och kolar på fortet nu ...

Lägger upp mer bilder på facebook ;D

  

Av Hanna Rosenqvist - 23 augusti 2010 01:43

   Halloj lovers <33

E i stuggan nu med gullungen och myser till galen musik :D Har tagggit massa bilder och sånt men lägger upp dom imorrn typ.

mitt nya smeknamn är tydligen tjicka eller ja vete faan. Iaf imorrn drar jag och emma och kollar på den där vampyrer suger och sen mot nacka. Ska köpa lite smink bara tror jag ;D på tisdag börjar fucking skola men orkar ibte ens skriva om det

Love U <33

Av Hanna Rosenqvist - 22 augusti 2010 23:55

E i stuggan och mysser med Emma typ . Imorgon drar vi och kollar på bio oh sen till nacka tror jag :D  Men ska vara lite social mot min kompis nu så bay

  

Sötaste <33

Av Hanna Rosenqvist - 22 augusti 2010 17:19

Hej där <33

Sitter och väntar på att Emma ska komma ;D Ne men hon ska komma och sova här ikväll . Skulle egentligen kolla på bio ikväll men tror blir inte av :( Imorgon kanske. Vill iaf skriva att jag är tillbax på banan igen och kommer blogga somm vanligt nu tror jag :D Blev bara en kort break trots alltxD  har inge mer att skriva om men skriver nog mer sen när Emma kommit

Puss /Sweeten

Av Hanna Rosenqvist - 22 augusti 2010 15:55

Jag vill inte vara den som alla hatar och ingen bryr sig om. osynlig hellt änkelt. Älskar dig över allt annat och det kan ingen säga emot. Jag kommer alltid att kämpa för dig. Jag tror du vet vem du är och jag hoppas du läser det här men det finns så många andra som lyser upp min dag och hjälper mig igenom livet. vill bara säga att jag älskar er tjejer och om ni inte fanns skulle jag inte leva. Kan gå igenom eld för att vara med er <33333333 alla som har någon anning om att det är dig jag skriver om ska veta en sak, Just du, presis den du är . det är den person jag vill ha . Den personen som jag vill omgås med och leva med tills jag dör <333 Älskar just DIG över himel och jord

Av Hanna Rosenqvist - 22 augusti 2010 14:52

Halloj lovely <33

Blogga inge igår men var iaf på det där himlans brölopet och kom nu just hem ifrån pappa .... Ska dra ut till solen nu men ni får lite bilder iaf

kramiss

      

Av Hanna Rosenqvist - 20 augusti 2010 23:39

Jag somnar av tårar oh vaknar upp av tårar som rinner er för kinderna :( LIte drar ihop sig och allt är bara skit jusst nu ... Du anar inte hur mkt jag saknar dinna kramar och din närhet. Kommer alltid älska dig det vet du <333


Tar en break i bloggen några dagar elr kommer nog bara skriva något inlägg per dag :(


Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards