Hannazz

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna Rosenqvist - 16 augusti 2010 00:00

Jahapp nu är klockan 0:00 ;) Ska städa klart , borsta tänderna och sen sova .. Såå mysigt ... ses imorgon everyone <3

Av Hanna Rosenqvist - 15 augusti 2010 22:32

Kom just hem från sötaste <33

Firade med hennes släkt typ hella dagen och på kvällen har vi suttit och chattat med en kille :P är verkligen super trött men måste städa och packa upp och ficksa nu så blir nog inte så mkt sömn idag heller för imorgon ska jag vara med gullungen och på kvällen drar vi hem till Julia och sover där med tjejerna <33 Saknar er <33333 en vecka kvar av sommaren nu oxå så det är bäst att det blir bra väder nu för annars får ni med mig att göra xD Jag och Emma ska åka till nacka någon dag för hon fick massa present kort där och så kanske vi ska kolla på någon bio oxå men man måste jue oxå hinna slappa lite oxå ... skrev ganska långt nu men orkar inte bry mig ;D

Sitter här i min mysiga nya favo tröja och två komishjärtan <3 Love U forever Emma   

Av Hanna Rosenqvist - 15 augusti 2010 12:58

 

Grattis Emma <3 Lika gammal som jag nu då!   

Av Hanna Rosenqvist - 15 augusti 2010 12:23

 

vid hade park. Där satt vi i max 10 sikunder innan det börja regna... :/

 Bara för att jag kan

   

Jag med sötaste stålmanen xD haha skoja bara

  Utanför madam tussaous

 

Big ben!

 

dårlig bild på London eye

  

På resturangen

   

Nej men fyy helvete

 

Telefån kiosk yay

  

En engels bar

  

Jag vid ingången till china town

   

från hotell fönstret

  

morgonfrilla :/

   

mee...




Av Hanna Rosenqvist - 15 augusti 2010 11:49

Lite sent men vinnaren på min veckans blogg vinnaren  är cinderellasofia  Men jag hittar inte hemsidan längre så jag kan inte lägga in en länk i menyn. Ledsen att det tog så lång tid med vinnaren typ men jaja.... kramis//hanna

Av Hanna Rosenqvist - 15 augusti 2010 10:37

Hallloj <33

Idag ska jag dra hem till sötizen som fyller 12 år yay!!! ska vara med på hennes släkt fest och hjälpa henne baka bullar så hoppar in i duchen och drar sen hem till Emma

cia

Av Hanna Rosenqvist - 15 augusti 2010 03:23

  

Har saknat dig sjukt mkt bästiz <33 Vi ses imorgon sötiz på din fest .... PUSS forever and ever <3333333


Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards