Hannazz

Alla inlägg under november 2010

Av Hanna Rosenqvist - 7 november 2010 16:03

hej :) 

Imorrn kommer hella fetta släkten så nu ska jah försöka städa undan lite och göra fint. Sen skulle de nt vah så fel me en dush oxå <33 tvätta lite kläder och massa tråkigt :D  

46 dar till jul nu om jah räknat rätt x) Måste böraja spara pengar och tänka lite på vad man ska köpa ;D I jul ska vi fira hoss pappa med farmor och farfar. Morbror och kusinerna kanske oxå kommer ... Sen drar vi up till åre över nyår och åker skidor och bräda.  Sen på sportlovet åker vi iväg igen fasst till sälen bah. Dåh kommer nog Emma me och vi åker nog ganksa mkt bräda för de e så tråkiga backar där... Mysigt asso! <3


Föra vintern var vi jue i thailand. Vill tillbax!

          

Av Hanna Rosenqvist - 7 november 2010 15:10

tjo bre! <33

ni får nt mobba mig efter det här men helgen har varit najzz <333 vart me familjen och bah flummat och så ...  Börja me fredan dåh vi åkte dit da xD Vi drog in till stan (norköping e litet assow skit!) me farfar bah och träffa pappas gammla trevliga kompis och hans tjej.  Fika och snacka typ ganska länge dåh och gick runt och kolla på kläder och lite sånt. På kvällen åt vi sån där fundyr gryta (??) och snacka kolla på idol och spela kort ..  skiet mysigt faktiskt.. 


På lördag åkte vi typ och kolla i massa antika affärer (vafann?) och sen hem till min kära morbror och gudmor och kussin...  Spela lite gittar och hade mysigt. Sancka och lekte med deras två ur gulliga katter. Sen gick vi vidare till dansbandkampen (nemen gud asso skiet!!!!!)  hur tråkigt det än var så var det ändå lite mysigt att vah där me pappa och bah snacka lite. Vah så varmt där så vi gick typ vid 10 och spela kort hemma istället... 


Idag hann vi bah sova och äta frukost innan vi åkte hem ... Har haft mysigt men fan vah dumt att jah nt kunde gå på julias fest... next time ... Har iaf ficksat min snygga (N) mobbil nu såå messa på bah 0706814174 i love u 


  Älskareej syster <33333   

Ny tröja från H&M <333

Peace <3

Av Hanna Rosenqvist - 4 november 2010 13:36

hihi sitte här och tråar och kollar typ på tv.. Är hos pappa och bah ar det lungt idag ... Imorrn drar vi till norrköping några dagar : /  nej men de ska jue bli ass kul (NOT!!)   Venne om ngn vill bogga när jah e borta de e bah att skriva en komentar :D <33 nu ska jah plugga lite (!!) Höstlov ue ....  peace <33

Av Hanna Rosenqvist - 4 november 2010 13:34

 Följ min blogg med blogglovin !

Av Hanna Rosenqvist - 3 november 2010 23:40

elaskreeej finaste emma weski men hur ska jah kunna lite på dig nu?


Ska typ sova ska dra till doktorn imorrn så måste upp tidigt (igen) och iväg bloggar mer imorgon ... Hörs  bloggers <33333333

okej mobba mig nt nu för den hör bilden !  <33 vah typ från innan sommaren ;D


Grattis snällaste Anne du är mktt för mig älskar dig <3 

Av Hanna Rosenqvist - 3 november 2010 21:34

Jah trodde du ville vah min polare </3 I don't now what to do :/ 

Av Hanna Rosenqvist - 3 november 2010 21:07

jah vet nt vem du är längre...

Du dissar mig och ljuger för mig...

Du vill nt vah me mig längre utan bah kommer me ursäkter....

Jag älskar dig vad som än händer men fatta du måste ge dig nu okey? 

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards