Hannazz

Alla inlägg under november 2010

Av Hanna Rosenqvist - 25 november 2010 07:34

Godmorgon :) 

Nu gör jag mig bara klar för skolan och allt sånt skit. Idag har vi bara långa pass med svenska och SO.... Måste göra mig klar och sen äta frukost innan jag drar pöss <33

    

Av Hanna Rosenqvist - 24 november 2010 19:30

Så blev det ! lite ljusare här och där men det gör ju så allt ser naturligare ut bara xD Själv tycker jag det blev bra som i sommras när jag färga föra gången.... 

Nu ska jag alltså försöka plugga lite och sen myssa bara med familjen 

ciao 

Av Hanna Rosenqvist - 24 november 2010 18:27

Hej :) Sitter med färgen i håret nu äntligen! syrran var seg men tror iaf det bli bra .... Ska gå och ta bort det inom 15 minuter nu xD <3 Sen måste jag seriöst plugga massorrr med SO har prov nästa vecka oxp najz pöss 

   Blir nästan svart haha kul det är <3

Av Hanna Rosenqvist - 24 november 2010 16:28

hej :) 

Är med Emma nu typ xD Vi har gjort pannckakor med massa socker xDD Blev ganska miffade men men ..... flumma typ över allt men men :) Är skit trött vil bah sova men skit i de ni får en bild sen ska jah färga håret-_- bilder på hur det blir lägger jag upp sen xD  Blir iaf en Mörkbrun färg :D

  

Av Hanna Rosenqvist - 23 november 2010 18:41

Hej :) 

Idag var jag hemma och sjuk. Mådde skit i morse och typ hella dan men mår sjukt mkt bätre nu så tror jag går till skolan imorrn :) anars har det nt hänt ngt alls har läst min frida tidning nyss anars sa jag nt göra ngt alls mer idag. Måste plugga lite mer spanska och so bara xD 

  

Av Hanna Rosenqvist - 22 november 2010 19:51

hej :) 

Idag har jag bah vart i skolan typ. Inget specielt flumma bara med Ida som vanligt ;D sen har jag bara typ tat det lugnt på eftermiddag har messt kollat på TV... Nu ska jag snart duscha och sen städa lite i mitt rum xD


Min kompis Maggan ska kanske byta till vår klass typ efter jul (?) ska bli skit roligt älskar dig <33333 Kommer kanske nt bli så mkt jobb på lektionerna iaf i början ;D Men fet kul iaf xDDDDDD

   det är så jag är bah gör det bästa av det ele skit i det ... Jag älskar dig och kommer alltid göra <333 Genom allt bästa syrran <3

Av Hanna Rosenqvist - 22 november 2010 07:48

   Linne JC , tahits lidex och tröjan från Jc 


Hej :) ska dra till bussen om typ en halvtimma ska äta frukost och sen dra xD idag händer vel inget specielt bara pluggat och så . Har två prov nästa vecka så måste köra hårt :p <3 nu ska jag äta baiii <3

Av Hanna Rosenqvist - 22 november 2010 07:30

   Gör mig i ordningg för skolan nue :/ Hinner kanske lägga up en outfit sen oxå pöss <3

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards