Hannazz

Alla inlägg under november 2010

Av Hanna Rosenqvist - 14 november 2010 12:44

Heej :)Har just ätit frukost såp nu ska jag bah göra mig iordning så ska vi typ dra till nacka ele ngt och handla lite ;-) <3 Sen drar vi hem till mormor och morfar och fikar ele ngt och sen ska vi typ hem till pappa och fira fars dag typ xD Ni får en najz låt sen ska jag göra mif klar pöss <33

Av Hanna Rosenqvist - 13 november 2010 20:09

   Ikväll ska jag bah mysa med familjen och typ kolla på film ele ngt ;) Är skiet trött sov jue typ inte ens en timma inatt men men.... Imorrn ska jag åka och shoppa med mamma ska bli najz jah behöver lite kläder och så hihi <333 kanske hinner göra ngt annat imorrn oxå vi får see (: 

Peace

Av Hanna Rosenqvist - 13 november 2010 18:57

Heeej sötisar <333 

Kom precis hem ifrån stan med Mickis. vi var och kolla på Due date . Är typ samma resigiör som baksmällan fasst den här var bättre xD <33 Vi satt bara och garva typ tills vi nt kunde andas seriöst så himla flummig film . ett måste att se den X) Efter gick vi runt och snacka lite i gallerian och åkte sen hem :D <3 Hade skiet mysigt älskareej Mickis <3333333 Ni får en outfit sen ska jag typ äta middag pöss <33

  

Vrf kan du nt bara vara den du vah förut? Du behöver nt spela dum ele på ngt sätt försöka vah cool xD Jag pallar nt me dig längre liksom du är för överdriven. Jag vill nt längre bli me släppad på alla dina dumma grejor jag vill nt det för du beter dig så omoget . Väx upp skaffa dig ett liv och försök igen gumman <3 Jag vill nt bråka men jag vill nt ha dig i mitt liv om du nt ändrar på dig. Bestäm dig om du är en bitch ele nt. Bestäm dig vad du vill gö i ditt liv. Du har gjort mig ledsen och svikit mig. Du har ljugit och sårat mig på alla sätt det går jag orkar bara nt ha en kompis som bah e dum och kaxar emot . Thats the live. Jag menar man kan jue nt bli älskad av alla. 

Av Hanna Rosenqvist - 13 november 2010 11:45

   Heej <3

Inatt slagga Emma här :D <3 Hade mysigt och tog bilder och sånt :D Idag ska jag och mickis kolla på ngn bio typ. Venne vilken men drar iaf in till stan och kollar in någon rolig :)<3 Älskareej Mikaela Thern <33333333   

alltså du är ett stort skämt jah menar skaffa ett liv . Du är så falsk så det nt är sant seriöst jag orkar nt med dig ngt mer. Du är bara ett stort skämt!


Av Hanna Rosenqvist - 12 november 2010 21:38

 Tja tja Emma här :) E hos hanna nu vi typ diggar musik o chattar med nåra ;) Ikväll ska jag slagga hos Finaste Hanna om ni nt fattar det xD aja min blogg heter jue breakit.bloggplatsen.se just so you know ;) <333 aja vi messar lite nue men vi bloggar mer sen ;))<33333 puss ska nog webba med finaste Elias ikväll en dag med min älskling niice nicce du e mitt allt Elias Hallsten ;)<33333

Aja en låt som jag diggar puss puss ;)<333333


Av Hanna Rosenqvist - 12 november 2010 15:14

Hej svejs ! <3  xD

Idag har jag bara flummat typ med Ida och  mickis.... x) Älskar er tjejer ni är dom finaste <3333 Stanna typ ass länge efter skolan och spela tecknet typ med Mickis, Eve och fanny b :D Nu lyssnar jag på Musik och chattar med sötaste Hanna Larsson <3 Älskar dig oxå gumman <3333 Haha ska nog äta mellis nu typ har nt ätit ngt på typ hella dagen xDD 

Peace <3333'

   Gammal bild :D <3 

Av Hanna Rosenqvist - 10 november 2010 22:32

Godnatt da <333

Av Hanna Rosenqvist - 10 november 2010 21:33

När jag var liten lärde jag mig att ett år hade 365 dagar 

Att ett dygn var 7 dagar 

Att en timme var 60 minuter och att en minut var 60 sikunder 

Men jag fick aldrig lära mig att en sikund utan er är som en evighet <3


Sandra, Emma, Mikaela, Johanna, Ilona, Tezz,  Ebba, Hanna, Maggan, Julia, Louise, Moa, Ida, Sandra, Becca, Isa, Alva, Linnea och många fler <3 



Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards