Hannazz

Alla inlägg under november 2010

Av Hanna Rosenqvist - 10 november 2010 20:46

   heej <3 Idag har jag varit vid kumla och träffat sötaste Sandra <333 Vi hade jätte mysigt och kolla på datorn och snacka. Älskarej gumman jah vet nt vad jag skulle göra om nt du fanns <3333 Nu lyssnar jah bah på musik och tar det lugnt. imorrn kanske jag ska träffa finaste magdalena <3 puss på dig

Peace<3 

O.o

Av Hanna Rosenqvist - 9 november 2010 21:22

   Skiet vilken blodin jah var för asso gud ser hellt sjuk ut ! <3 kommer seriöst aldrig förga håret blont igen :S Nej jah kör me brunt nu diggar det hårt såklart. Dampar på min ipod som bah nt funkar (som vanligt) så ska fortsätta me de nu <3

Av Hanna Rosenqvist - 9 november 2010 17:58

  

Venne varför jah lägger ut en gammal outfit men dom byxorna hade jah iaf ida xD xD xD <33 lite mobbat kanske men men ville bah blogga om ngt najz .. :D <3 Ikväll ska jah bah mysa me familjen ofc så kanske bloggar mer ikväll pöss <3

peace <33333333

Av Hanna Rosenqvist - 9 november 2010 16:41

Hej :) 

Ida drog jah och emma till kumla för att träffa typ några kompisar och sen typ hem till min pappa och de typ snöa skkiiittt mkt ... Flumma typ sönder på bilden ida när emma börja blöda näsblod och lite sånt... sen fick vi sluta två timmar tidigare eftersom vi typ nt hade ngn lärare så drog iväg till kumla och typ tappa bort oss i korridorerna och alla klassrum :D <3 Vi hitta sara och Sandras klassrum men asso jah känner jue ass många där så var ass pinsamt efetrsom alla bah glode på mig :) <333 


Gick hem till mig och typ bah Fanta, nej fanta exotic och typ sprang och gled på snön xD ass roligt <333 Hemma hoss mig kolla vi på top modell och typ garva åt massa skiet..  snö(!) fan fan fan fan fan ohhhh helveteeee! haha bby i love uu <3333

  min fina bild på bilden :) <3 höhö diggar den hårt jue 

 

i bussen... Sårlig kamera och allt skiet  men emn <3

   

Finaste emma <3

Av Hanna Rosenqvist - 9 november 2010 07:46

Godmorgon :D <333

Ska snart dra till bussen nu men tänkte bah blogga lite snabbt.... <3 Ida är det iaf nt 7 grader kallt men det regnar typ fett mkt :/ hoppas det blir bättre sen så jah slipper bli aldes blött ! <<3333 Jaja ska dra till bussen om tio minuter nu så måste dra pöss <333

Av Hanna Rosenqvist - 8 november 2010 15:10

hej :) 

KOm  nyss hem från skolan nu.. Vanlig skoldag idag är fett förkyld så ska typ bah ta de lugnt och mysa resten av dagen :D Sitter och messar med finaste Hanna Larsson <3 saknar dig gumman inget är detsamma utan dig i klassen när du bytte skola <3333

     dom bjusar jah på nu :D <33 

Peace   

Av Hanna Rosenqvist - 8 november 2010 08:05

God morgon da<3

Vakna ass tidigt ida orka nt somna om så har vart uppe i typ flera timmar och lyssnat på musik bah :) ska dra till bussen om typ tio minuter så hinner nt blogga ngt nu men en outfit ;

       svarta byxor från London blå tröja från new yorker och vit kofta venne 


Ha det najz 

Av Hanna Rosenqvist - 7 november 2010 20:15

Älskareeej Emma linnea gabriella weski <33333 Utan dig är jah inget lixom de e bah så ;) jah : hoppar du så hoppar jah liksom 

Du: Hoppar du så fångar jah dig ;) 


Fan hur har jah behandlat dig egentligen gumman? Jah älskarreej och kommer aldrig sluta gö de liksom du e det finaste <3333333333 Saknar dig sjukt mkt nu asso har nt träffas på en hel vecka ;O Även om de nt e kul deräkt att skolan börjar så e de vell roligt att träffa alla igen ... Mickis saknar dig oxå gumman ses imorrn liksom <3333333

Min engel min engel min engel 

for evigt for evigt for evigt

Ja elska ja elska ja elska 

   Emma <3 Hanna

Rosenqvist <3 Weski 

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards