Hannazz

Alla inlägg under november 2010

Av Hanna Rosenqvist - 21 november 2010 19:34

På fredag kommer tjejerna (Hanna, emma, julia, lollo, linno, ebba) hit och sover över. Skit vad jag har saknat er asso det blir muppat att nt gå i samma klass som hanna vi har jue gått samma klass sen förskolan men men... Ska bli ass roligt bara alla kan komma så ! <333333

   Har lagt upp bilden minst tusen gånger på bloggen men den e najz :D minen liksom xD älskar er tjejer ni är min värld utan er skulle jag nt finnas puss på er <333

Av Hanna Rosenqvist - 21 november 2010 16:43

Hej där ! <3 

Kom just hem nu från pappa xD Idag var jag och pappa på länna sport och kolla på skid grejor... Är bara en mpnad till vi ska åka nu och jag behöver lite nya grejs XD Anars har jag nt gjort ett skiet idag bara slappat och så... Igår skulle jag egentligen kollat på Harry potter med mickis och moa och emma(??) men min mobil bah dog så kunde nt ringa till dom XD 


Fatta att det är nästa vecka  det är första advent . Hellt stört! Asso fem veckor till jul ni som kan räkna xD Och jag har köpt EN julklapp och har knappt  börjat tänka på vad jag ska köpa till alla än :S ska nt fira så mkt med mammi men måste köpa till massa polare och andra släktingar .... Tänkte nt heller ställa fram massa jultomtar ele ngt det är bah onödigt och ska ändå tas ner sen efter ngn vecka :D Happy chrismas everyone !

 

Hehe kanske var 2 år ele ngt på bilden xD puss <3

Av Hanna Rosenqvist - 20 november 2010 16:56

Hallu xD

har nt bloggat på några dager nu men men :D Ida har jag och pappa vart i centrum och kollat runt lite. Fika och hade skit mysigt! <3 Jg köpte lite mappar till skolan och en julklapp till finaste farmor ! xD  

  

Av Hanna Rosenqvist - 17 november 2010 19:56

  

Älskar er tjejer ni är dom finaste asso Ida <3 Moa <3 Hanna xD 


Hej xD Är trött på att det alltid måste vah så himla mörk asso menar gud det blir mörkt vid fyra typ :/ <33 Iriterande typ som om det är natt 20 timmar om dygnet ! 

Nu ska jag bah duscha sen måste jag kolla igenom engelska texten och tragla lite glosor innan jag går och lägger mig 'jippie' !

Peace

Av Hanna Rosenqvist - 17 november 2010 15:17

hej! <3 kom just hem från skolan nu da -_- pallar nt blogga nu ska äta melis och sen plugga.... ass roligt haha nej ska dra   

Av Hanna Rosenqvist - 17 november 2010 07:45

Nu ska jah snart dra till bussen da :D Idag har vi spanska eng idrott -so och svenska xD Efter skolan måste jag nog nästan bara dra hem och plugga ele ngt men får seeeee <3333 Nu ska jah typ packa väskan och sen dra 

peace

Av Hanna Rosenqvist - 16 november 2010 21:08

Haha okey nu får nu bah 5 bra låtar då XDD



Haha första är teenage dream

andra är come back 

Tredje är gubben i lådan 

Fjärde är I am not a robot

Och sista är miami  2 ibiza 

xD 

Peace

Av Hanna Rosenqvist - 16 november 2010 18:23

Ny design !!! Haha vad tycks da? skriv gärna en komentar oxå xD Fundera lite på att ha en blogg tävling där vinnaren får länkningar i varige inlägg jag skriver i en vecka + länkning i menyn i typ en månad men jag vill nt ha ngn tävling om det nt är ngn som  vill vah mee <33 Så vad skriv typ en komentar ele rösta på min omröstning om jag ska ha det ele nt ;) <33

  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards