Hannazz

Alla inlägg under november 2010

--

Av Hanna Rosenqvist - 16 november 2010 16:52

Mii skolkläder da :D <333

   Rosa munk jacka :D <3

    


   byxorna står jue såklart ROSENQVIST på röven ^^

PEace <33

Av Hanna Rosenqvist - 16 november 2010 16:30

Hellu <33 Nu har Tessie jusst gått hem da ;P Hon vah bah här ngn timma och vi typ snacka bara xD Ass mysigt älskareej gumman genom allt du o jah <33333 Idag har nt hänt så mkt i skolan har äntligen fått våra skolkläder ... nt så snygga da men lite mobbat om man nt har ngt jue ;D beställde en rosa munk tröja typ och ett par svarta mjuk byxor. Sen ska jag och syrran dela på en svart street jacka :D:D:D Jag lägger upp bilder på de lite senare ciao <33

  

Av Hanna Rosenqvist - 15 november 2010 22:32

Hej :) ska snart sova är skit trött men ska bah skriva ett inlägg först xD (höhö) 


Älskarej sötaste Ida boij calsson <33333 Vi skattar och flummar typ fett mkt seriöst du får mig alltid att le <3 jag kommer alltid finnas för dig göllunge vad du än behöver så finns jag här 

Hanna <3 Ida

Carlsson <3 Rosenqvist 




Av Hanna Rosenqvist - 15 november 2010 17:10

Hello amigos ! <333

Idag har vart flum i skolan som vanligt bah sen åkte jag bara hem och har snackat och så med syrran :D Älskareej syster du o jah livet ut vettu xDD NU ska jag  plugga glosor och läsa SO :D:D:D:D:D  Bara för att jag nt fattar vad du vill av mej ;) Vrf du nt bah kan ge upp.  Fan jag vill nt vah med dig om du måste göra såhär. Hålla på såhär :s. 

peace

Av Hanna Rosenqvist - 15 november 2010 08:18

   Svart linne JC thaits Gina och tröja från Lindex :D <3

Av Hanna Rosenqvist - 14 november 2010 23:02

Av Hanna Rosenqvist - 14 november 2010 21:03

hur fan kunde det bli like this? jag är nt som dig liksom kompiisar okey men liksom jag vill nt vara som du ele den du har gjort mig till liksom det är bah så 

   

Av Hanna Rosenqvist - 14 november 2010 20:22

Heej ! <3 

KOm nyss hem ifrån världens BÄSTA pappa xD Idag har jag köpt en jacka, mössa och underställ. Sen drog vi hem till morfar och mormor som fyllde år idag grattis ! <3 Sen hem till pappa x) Hade skiet mysigt åt typ bakelser ele vad det hetter och snacka xDDD Mysig dag med familjen liksom <33 Nu ska jag försöka städa undan allt skiet i mitt rum seriöst det seer ut som i don't now whhat ;- ) 

     Mums mums :D <3 pöss 

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards