Hannazz

Alla inlägg under januari 2010

Av Hanna Rosenqvist - 10 januari 2010 19:12

Men så sitter man vid datorn igen! Hopplöst e vad det e! Värsta magneten!

Jag måste värkligen lära mig att det finns andra saker här i livet än att blogga och vara ine på facebook!

Sen jag skrev sist har jag inte gjort så verst mycket...

Jag har snakat litte med Evelina i telefån idag också!

Saknar henne värkligen... Jag har inte träffat henne på över tre veckor eftersom jag har varit i Thailand i tre veckor och när jag kom hem ringde hon mig med sitt nya numer och var ass glad!

Fasst då var hon i norrland men idag åker hon hem så vi ska treffas imorgon i skolan...

Oj, vad mycket jag har skrivit! Och jag har inte ens kommit fram till huvud saken än...

jo såhär är det; När jag var i Thailand köpte jag presenter till mina älsklingar(Fanny, Louise och Evelina) och idag slog jag in dom och jag tänkte ta med dom till skolan imorgon och ge dom till dom!

Jag hoppas verkligen att dom blir glada!

jag skriver inte vad det är i dom eftersom då kanske dom går in på bloggen och ser det!

Men ingen av dom vet vad min blogg heter än...xD

Imorgon börjar skolan alltså! Jag kommer säkert inte att orka gå upp imorgon bitti.

Men jag är ju försej väldigt trött redan nu och klockan är bara halv åtta! Hoppas jag kommer i säng snart så jag orkar gå upp tidigt imorgon! Jävlar! Nu måste jag sluta... Ni kommer ju inte orka läsa mer anars!

    

Mina små paket och jag i blinkande jävuls deadem

Puss och kram/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 10 januari 2010 18:45

pyjamas byxor(Jag har bara varit hemma idag)-ingen aning vad dom kommer ifrån

rosa linne lacost- från en marknad i Thailand

Av Hanna Rosenqvist - 10 januari 2010 14:51

Hejsan hoppsan!

Jag tyckte inte det var lätt att bestäma ett namn för min nya blogg men tillslut kom jag på ett litte lagom fånigt namn http://hana.bloggplatsen.se!  Perfa för en som jag! ni undrar säkert vad det är för bild jag har lagt upp på mig själv här uppe... Det är alltså en gammal bild på mig... Det är ungefär så jag ser ut! eller ansiktet iaf efetrsom jag har klippt mej och jag har en annan ''still'' nu eller vad man ska säga... Haha

puss/Hanna













  

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards