Hannazz

Alla inlägg under januari 2010

Av Hanna Rosenqvist - 18 januari 2010 20:14

Vita jeans-...

svart linne-...

vitt flezze- H&M  

svart/vit ''halsduk''- Lindex?

Hår:

Platat/uppsata hårspänen

se you later puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 18 januari 2010 20:14

Vita jeans-...

svart linne-...

vitt flezze- H&M  

svart/vit ''halsduk''- Lindex?

Hår:

Platat/uppsata hårspänen

se you later puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 18 januari 2010 20:14

Vita jeans-...

svart linne-...

vitt flezze- H&M  

svart/vit ''halsduk''- Lindex?

Hår:

Platat/uppsata hårspänen

se you later puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 17 januari 2010 19:55

Nu sitter jag mitt uppe i ett uppdrag som heter ipod nano! Jag har säker sttit med det här i tre timmar(jag hr ätit imelan) och har nästan presis fatat hur det funkar! Suck! Men jag tänkte ta en dush snart... Nu bloggar jag bara för att jag glömde säga en sak till er på föra inlägget:P Det är alltså så att igår hade jag nästan besöksrekord! Fast det blev bara 4 besökare och jag behöver 5!  Inte så många deräkr men jag vill verkligen att ni läser min blogg så jag får fler... See you later

puss/hanna

Förlåt för alla stavnings fel och sånt menjag skrev det här inlägget under stress:P

Av Hanna Rosenqvist - 17 januari 2010 16:56

Idag var jag och mamma och handla i haninge centrum... Eller vi handla bara ett var sitt par strumpbyxor där men vi kollade runt litte! Men det roliga med shoppingturen var att vi stanade vid siba för att köpa veckarklockor och jag skulle kolla(och kanske köpa) en ipod... Jag köpte en ipod nano för 1400 kronor och nu är jag jätte glad! Jag har presis lagt den på ladning och imorgon (om jag orkar lägga till låtar i den ikväll) ska den få följa med till skolan!

bild:

Min ipod (nano) vast den ser röd ut men den är alltså rosa:D

Och min nya veckarklocka... Tänker på skolan och att gå upp från sängen redan vid 6 halv 7

när jag väll tänker på det köpte vi björn borg trosor också:D Jag fick ett par blå-vita (ass snygga) det är mina tredje björnborg trosor...  snart har jag fem! (gämt antal) :DDDD

och på väggen hem åkte vi förbi morfar och mormor och åt s lunch där... 

    Här en an av deras katten(Måns) och om ni undrar vad det är som låter i bakrundern så är det deras andra katt Linus som jamar!

Av Hanna Rosenqvist - 17 januari 2010 16:47

 

mjukbyxor

vitt linne

lilla randig tröja

Jag vet att min spegel är smutsig och äklig men jag ska se till att den blir tvättad snart:P  

Av Hanna Rosenqvist - 16 januari 2010 20:52

Tjenare!

Jag har just kommit hem ifrån Jonas(låsas pappa) bror och hans tjej. Och barn. Dom har en litten pojke(2 år typ) som heter kasper, han är ass gullig... som ni ser på inlägget innan så hade jag mina jeans taits(stavning?) och linne och flezze(stavning?). Innan vi åkte ditt stannade vi i tyresö centrum och handla litte blommor och snacks! Massa godis och en påse chips... När vi väll var där fick vi lasagne och glass!

  Massa glass!

Jag och Kasper hade ganska roligt tillsammans hela kvällen   Supper sött!   eller?

Sen var det dags att åka hem:( Men Kasper skulle också sova och det var Han som gjorde så jag ville vara kvar:D och när jag gick han bah: hej då(med sån där gullig röst!) och sen börja han vinka med handen ! Det var ass gulligt! Men men... Nu sitter jag och längtar till imorgon... Eller nej, men ändå eftersom imorgon ska jag och mamma åka och handla och då kankse jag ska köpa en ipod eftersom jag får damp på min mobil eftersom den e så ¨¨pip¨¨ seg och helt störd! See you later!

puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 16 januari 2010 20:45

 

Jag gick på middag hos min låsssas pappa(jonas) bror och då hade jag det här:

Mina gammla slitna jeans taits(stavning?)

Ett vanligt vitt linne 

och en flezze(stavning?) , vit

Jag plata håret och satte upp hårspänen! Själv är jag ganska nöjd men både hår(syns inte på bilden) och kläder! 

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards