Hannazz

Alla inlägg under januari 2010

Av Hanna Rosenqvist - 27 januari 2010 19:36

Idag:11

Igår:10

förgår:9

förförgår:8


Jag tror det ser så ut men roligt va? Inte så många men iaf man ska ju aa glad för det man får...

Nu har jag försökt ladda upp bilder till nya datorn men det gick inte så bra... Annars idag har jag haft träslöjd(gick inte så bra) och sen har Evelina varit hemma hos mig nu på eftermiddagen:D Då ficksade vi litte med stugan till festen nästa vecka... Jag vet vad ni tänker, Nästa veck amen det är ju många dagar kvar! Men det är det inte, Bara 9... okej men vi gjorde inte så mkt iaf eftersom det inte har finits något element där på typ tre veckor och när vi skulle göra i ordning gick strömen! Snacka att det var kallt att stå där....Men vi tog ditt litte filmer och så men det är inte helt klart än... vi testade också lips och guiter hero så att det funka och hade lite roligt under tiden...Sen hjälpte vi mamma att skota uppfarten... Så jag fick lov att sätta på mig mitt nya underställ!!!! Och samanlagt drack vi tre koppar varm oboy var...Haha här kommer några bilder på dagen

  Ser ni hur sne min lådda är? Alltså det ska bli en låda för er som är lite blinda:P nej det var taskigt skoja bara:)

det här är min kisse! han har inte gått ut på flera månader.... han är bara en sån mes...

puss puss/Hanna  

Av Hanna Rosenqvist - 27 januari 2010 14:22

mohahahahaha!!!

Nej men iaf jag kan inte blogga så mycket jusst nu eftersom jag är med evelina och vi måste komma på någonting att göra nu annars blir det bara tråkigt!! hehe...

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 26 januari 2010 20:12

Nu sitter jag och glor på mästarnas mästare... det är inte så värst roligt men mamma och jonas vill kolla på det så vad ska man säga? Just nu van någon konstig kille på pingis- suds eller vad jag ska kalla det:P

Av Hanna Rosenqvist - 26 januari 2010 18:43

HIHI den är fett snabb!!! HAHA nu ska jag fortsätta men facebook:D <<<<<hihi

Av Hanna Rosenqvist - 26 januari 2010 18:43

HIHI den är fett snabb!!! HAHA nu ska jag fortsätta men facebook:D <<<<

Av Hanna Rosenqvist - 26 januari 2010 17:31

Hej hej alla bloggläsare!

Förlåt för att jag inte blogga igår som jag sa men min nya dator laddar... och laddar och laddar... Den har inte startat på kanke 2 timmar... den laddar! Men iaf... Idag har jag bara varit i skolan och nu på efetrsmiddagen har jag gjot scones(stavning?) Nu sitter jag och glor på TV och är inne på fb...

Jag slänger in en bild och säger hej då så länge!

Haha! jag vet vad ni tänker... TÖNT!!! Men jag bjuder på mig själv iaf...  

Av Hanna Rosenqvist - 26 januari 2010 16:57

Svarta mjukis- team sportia?

Vit tröja- H&M

shal(stavning?)- khappal? lidex?


  

--

Av Hanna Rosenqvist - 25 januari 2010 20:07

Hallu hallu! Så ni vet så är det en VÄLDIGT glad Hanna som bloggar idag! Det är för att

1. Jag har fått ett par pjäksor(stavning?)

2. Jag har fått ett underställ

3. Vi åkte och hämtade min nya dator idag

4. Jag har gjort en ny header som jag är nöjd med

5. Jag har haft 8 besökare idag! Alltså besöksrekord...


Mina nya pjäksor är blåa och inte så snygga men vi köpte dom begangnade och dom var jätte sköna. Mitt nya underställ har svart tröja och rosa byxor. Båda är jätte stora men det är vell bra eller? Datorn ja, Den är hemma och om jag inte har fel så installerar Jonas den just nu... ska kolla!

Den var installerad!!! Jag kan lova att det blir bloggande på den ikväl... Eller jag kanske inte ska lova eftersom jag vet inte om... Eller jag kan nog säga lova eftersom jag vet att den har internet och sånt men kanske inte skydd...

Och headern... Vad tycks??????? fin??? komentera!!! Själv tycker jag att den blev rätt bra... Enkel men bra...

8 besökare!!! Jag menar det är dubelt från igår!


  

mitt nnya underställ! Snyggt?


om ni undrar vem som är jag så är det den lila firluren som har lila kofta och svarta byxor. Jag är väldigt ostadig och åker efter Evelina... Hon har rosa jacka... Fanny som inte hade några skridskor var jätte gullig och filma:) Puss puss på dig!

se you later/Hanna


Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards