Hannazz

Alla inlägg under januari 2010

Av Hanna Rosenqvist - 16 januari 2010 11:23

Ja, alltså jag haft ganska mycket att stå i så jag har inte hunit blogga förnst nu! Men nu gör jag det 

Igår var jag och pappa hoss några gammla vänner och åt middag där:D Det var jätte roligt att träffa min gammla barndoms kompis Linnea! Hon har en bror(syrrans kompis) och en lilla syster som är typ 7 år eller nåt... vi åt middag, kolla på film och åt glass! När jag kom hem satt syrran(som hadde två kompisar på besök) och kollade på film så jag satte mig i soffan och tog en stor näve chips och kollade jag också! Efter det gick jag upp på mitt rum och satte på hägsta på elementet och gick och la mig. Och när jag vakna i morse var jag hellt genomsvettig så jag fick gå med raka steg mot duchen. Nu ligger Musse(vår gammla katt) och sover på min matta(varför ligger han inte i sängen?) och jag sitter och kollar runt på youtube och bloggar:D Jag har varit usel på att ta bilder också så även idag har jag ingen bild eller något sånt... se you later!

puss/hanna

Av Hanna Rosenqvist - 13 januari 2010 19:35

  ¨gesp¨

Idag var det första gången på träslöjden och vår helt konstiga lärare var tvungen att gå igenom hur man städar! Jag menar allvar, vet jobbigt! och sen skulle vi göra lådor. Idag har det liksom inte hänt något roligt eller nåt så det fins inget att skriva om! just nu sitter jag och dampar på min mobil som är så jävla seg! Mamma har köpt en ass snygg mobil! Det är en vit htc... Men tillbaxt till det tråkiga:(! Jag har inte ens några bilder!  Men jag lägger upp en bild på mig när jag var litten:

  

Här var jag faktiskt gansksa litten och vi åkte skidor... Alltså jag är den rosa och syrran är den röda:P Just det! skolans resa till romme ska vara på Evelinas födelsedag(23/2-10)! Roligt! Och bara fem dagar efter det sitter jag i en bil påväg upp till Åre! eyee! Fast jag behöver nytt underställ och kanske nya pjäksor(stavning). Jag behöver också nya sockor och litte sånt men det får vi vell ficksa på något sätt.

puss/Hanna 

Av Hanna Rosenqvist - 13 januari 2010 19:23

 

mjukisbyxor- team sport

adidas- Någon marknad i Thailand

Tråkig gammal väska- ... 

Av Hanna Rosenqvist - 12 januari 2010 19:30

shcoo

Idag var första dagen på tennisen för terminen! Det var värkligen jätte roligt men i början slog jag bara snet och kunde inte riktigt konsentrera mig... Med sen blev det bätre! Idag har jag ingen bild på dagens outfit men jag kan säga att jag hade ett par mörkblå jeans (jc tror jag) och en vit/rosa flezze(stavning?) ssom var hellt igendragen... ni fattar vell?! Idag i skolan gick vi ner till gimmersta och åkte skriskor.... Jag hade ingen hjälm så jag tog inte med mig mina skriskor  Är jag hellt dum i huvet heller? man kan ju låna i skolan!!!

Men iaf så hade inte Fanny heller någon hjälm så vi två strosa omkring där på isen...

Jag har inte så mycket mer att skriva om men här kommer en litten bild på min älskling:

 

Jag vet att jag bara lägger upp felvända bilder men jag orkar inte vända dom rätt!

puss puss/ Hanna 

Av Hanna Rosenqvist - 11 januari 2010 16:46

shoo

Imorse när jag klev på bussen var det bara en röst inom mig som skrek! Eve!!!!  

Resten av dagen har varit litte lagom tråkigt... Skola du vet!

men jag har hittat en perfäkt bild att lägga upp! här kommer den  

okej det blev två.... Den jag tänkte lägga upp från början var den andra bilden... Den som bara är på Evelina alltså men jag tyckte den andra bilden var så gullig!

Och dom där paketen jag skrev om så mycket igår blev dom ass glada för och i dom låg det alltså en litten elefant skulptur(olika former) och ett armband med snäkor på... eller ja... inte riktiga snäkor utan i olika färger. Av Evelina fick jag ett jätte fint armband med pärlor på och sen ett hjärta! Tack så hämskt mycket Evelina!


Idag i skolan har vi haft idrott, bild och engelska... Det käns som en ganska mjuk start... fast ändå så orkar man ingenting nu eftersom man har vilat hela tiden och så är det jobbigt att gå upp... Jag tänkte att jag knske skulle hinna skriva imorse men jag gick upp så sent så jag stresade ner med jumpakläderna och... jag hann inte helt enkelt


pözz pözz(komentera gärna)/hanna

Av Hanna Rosenqvist - 11 januari 2010 16:39

 

rosa mjukisbyxor-...

Lacost linne, svart- marknad i thailand

vit flezze(stavning)- hm

rosa halsduk- julklapp


Av Hanna Rosenqvist - 11 januari 2010 15:44

lyssna på hela! den äger ju...

I think michel jackson is a good guy!! tralalalala...

pözz/hanna

Av Hanna Rosenqvist - 10 januari 2010 21:30

Bara satt ni vet så kommer jag förmodligen inte blogg så mycket i fortsättningen men alltså jag menar allvar 3 inlägg bara idag och den är första dagen jag bloggar! nu är klockan halv tio och mamma har sagt att jag ska sova men det orkar jag inte så jag har presis målat första lagret på mina naglar så just nu tänkte jag inte sova minsan! Men jag... måste måla vidare nu men jag kanske kollar in bloggen imorgon på morgonen pch skriver ett kort inlägg...

ses

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards