Hannazz

Alla inlägg under januari 2010

Av Hanna Rosenqvist - 25 januari 2010 19:58

Svarta strumpbyxor - H&M

vitt långarmad tröja- H&M

lila munkjacka - H&M

 En hel H&M dag! Rochen jag har på  mig kommer också från H&M! Haha nej men jag har alltså en vanlig tråkig hätsvans och roch och mascara....


Av Hanna Rosenqvist - 24 januari 2010 20:07

Jag är värkligen jätte ledsen Att jag Inte bloggat på fyra hela dagar men här kommer iaf Ett efterlängtat inlägg! IAF ifrån mig men jag har ju haft 0 besökare tre dagar i rad nu i hälgen!! Fast idag: 3 ...


Jag känner på mig Att det här kommer Att bli Ett jätte Långt inlägg Eftersom det har hänt så mycket i hälgen ... Men Då är det Dags att börja då!

Fast jag vill bara säga Att ni Som Inte bryr er, sa Behöver ni Int läsa det

För inlägget börjar här

I torsdags så åkte jag hem till Evelina och sen hem till pappa ... och på fredagen var det Nästan Samma sak. Fasst jag åkte deräkt hem till pappa. Fast i skolan har det Också Hänt litte.

Lördagen

Eget arbete

Rast

Eget arbete

lunch

Rast

hemkunskap

mini Rast

Eget arbete

  

Torsdagens outfit:

KSSS byxor

lilla line

lila randig tröja

Hår:

hästsvans

Smink:

mascara

Roch

 

Fredag

Eget arbete

klassråd

Rast

eget arbete

Idrott

lunch

Rast

Etik

Ingen outfit ... Såg fördjävlig ut!

 

roligaste på Lördagen var såklart hemkunskap och roligaste på Fredagen var såklart etik. Eller det kanske Inte vår såklart män alltså vi fick Vara i data salen och Göra möjligt litte allt! Fast vi slutade Några minuter försent så vi missade presis bussen och ...

Och på hemkunskapen gjorde vi typ Knäck kakor.

På Fredags kväll kollade vi på Lets Dance och jag hejade (såklart) på Rabih (Stavning?) ...

Jag kollade Inte på vem som åkte ut men det var vell Peter? Eller ja ... Han komikern som är så tråkig eller vad man ska säga.

 

På Lördagen åkte jag, pappa och syrran till farmor. Hon bor i Norrköping och det ligger alltså ungefär 2 timmar Härifrån. Men jag är van Att sita I bil Sa 2 timmar är inget! Påväg Ditt stannade vi vid Ett köp centrum och Då köpte jag tre tröjor i Olika slagg.

1. En vanlig vit långgarmad

2. en munkjaka (lila)

3. En vit kofta ... du kan se bilderna på den här nere Den vita koftan

Och min jätte mysiga munktröja

 

Sen hem till Farmor som fyller år (Säger Int Hur mycket) (För det har jag glömt)

Det var inte så roligt om jag får Vara Ärlig ... Min farbror och hans tjej var där rätt låt och dom prata bara om tråkiga saker ...

-Ja och så ska vi Flytta bostad med jobbet och så ska vi .. Bla bla bla!

tråkigt!

Men kolla deserten!

Jag älskar Prinses tårta!

 

Och idag När vi skulle hem (imorse) och jag skulle bada bädsoffan er vad dom Där soforna som man kan sova Jag heter så lyckades jag Int Få kuddar ihop alla

ar Liksom Alldeles för manga!

 Tillslut fick jag Lägga Två rader

Och sen Når pappa skulle gå upp och hämta en sak (som han hade Lagt i mitt, syrrans Gästrum) såg han det och det ficksade.

Och sen sa han typ

- Vad hade du gjort med kuddarna Där uppe

- Det var förmånga!

- Men man måsteu Lägga en på sidorna!

 

Jag bara va?! och sen gick jag upp och kollade och du vet kanten på soffan? Där skulle det Vara en kudde Också och jag som bara trode som skulle Ligga på baksidan eller vad man ska Säga av soffan!

En sak jag larg i helgen: Bada en bädsoffa!

 

Och sen hem till pappa och ha litte Mys Pys jag Någon timme Innan mamma hämta Kom och oss. Och så här sa hon i bilen:

-Jag var och handla idag och bestämde mig för Att ni ska Två Få en dator var synd NY!!

Och jag bah eyyyyyeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Datorn har:

Inbyggd webbkamera, Mick

Snabbt Internett (den är ju ny: P)

och ja ... Massa sånt !!!!!!!!!

 

När vi kom hem testade jag och syrran pjäksor våra. Vi ska till Romme och åka skidor nästa helg. Mina passa såklart inte så vi Måste åka och köpa nya imorgon Men det passar Eftersom jag måste ha en dator! 

 

Nästa sak på listan: städa!

InnanAndra delen av mitt rum: P

  Klart (efter)

Andra delen av mitrt rom / klart (efter): P

Och nu fick nu se mitt rum också!

Sen kom mamma in i mitt rum och sa

- Vi prata ju Om att slå ihop alla nagelacken

- Mm

och Då stälde hon i en stor korg män Litte nagelack i. ..

  

resultat!

Manga? Jag tror jag ska måla Naglarna nu!

 

Jätte Stora kramar och Ett stort förlåt jag för Att inte bloggat på så mpnga dagar Men vem vet? Nästa gång kanske jag bloggar män min dator spliter nya!

 

 

 

 

skit glad alltså!

Av Hanna Rosenqvist - 20 januari 2010 21:02

eyye! jag har iaf en besökare idag!

Tack så mkt för att ni får mig på bra humör!

Av Hanna Rosenqvist - 20 januari 2010 20:56

DAGENS KLÄDSEL: mjukis byxor och flezze
DAGENS FRISYR: hästsvans
DAGENS LÅT: ingen typ:P

DAGENS PLANER: eehh slappa och läxor

DAGENS SAKNAD: sängen xD
DAGENS DUMMASTE: ?
DAGENS MISSLYCKANDE: garvat åt ett dårligt skämt

DAGENS DROG: eeeeh ingen?
DAGENS KÖP: inget

DAGENS GODIS: nöjd med mig själv! INGET!

DAGENS HUMÖR: super glad fasst trött

DAGENS CITAT: vet inte :P

DAGENS ROLIGASTE: på slöjden

Av Hanna Rosenqvist - 20 januari 2010 20:11

Så ni vet holler jag ett öga på statestikmätaren! Idag=0 igår=2 mitt besöksrekord=4! Är min blogg verkligen så dårlig? I så fall kan ni vell skriva en komentar om vad ni tycker är så dårligt så kankse jag kan ändra på det:D  Idag har jag haft en hellt vanlig(tråkig) Onsdag. Det är det samma vanliga som jag brukar skriva... Vanlig Måndag, vanlig Tisdag, vanlig Torsdag och så vidare...:P när jag kom hem nu på eftermiddagen gjorde jag en ansiktsmask. Det var typ kaktus eller något. Den var inte så jätte bra men min hud är iaf hyfsat fin och så nu. Jag kanske ska köpa någon annan nästa gång men man vet ju inte innan man har provat... Eller hur? Sen kom syrran hem och punk pukt punkt! Igår tog jag ju sprutan för gris sjukan igen. Och imorse hade jag jätte ont i armen så när jag skulle sätta upp håret i en häst svans så kunde jag nästan bara andvända höger armen. Och det var kämpigt att såga på träslöjden med bara en arm men Fanny fick såga litte åt mig. Men det är rätt skönt nu när man har tagit fult vaccin eller vad man ska säga men det gör ont som sattan! Hopps det inte länns lika mycket imorgon! Se you later(om det är någon som läser)

puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 19 januari 2010 20:35

Idag har det varit en helt vanlig(halvtrist) tisdag! Det var roligt efetrsom Caro och Juia i min klass skulle till tennishallen för att spela bedminton så jag fick litte sälskap. Eller ja, dom spelade emelan 3 och 4 och jag mellan 4 och 5 så alltså jag kollade på dom. Det var ganska roligt att kolla på och båda var duktiga. Och nu när jag kommer hem så chattar caro med mig på MSN

caro: vad bra du var på tennis

Jag: Kollade du?!

Caro: japp

Jag: Hihi:D

Caro: och Snygga kläder

Jag: Tack!

 roligt men pinsamt att dom kolla utan att jag visste! efter tennisen hämtade pappa mig och vi åkte till forrel skolan och tog sprutan. Det kanske tog 13 minuter från att vi gick in i forrelen till att vi gick ut!  Jag är inte så jätte öm än men det känns litte. När jag tog första sprutan fick jag ass ont. Fast jag blev inte sjuk men fick litte ont i huvet. hoppas att jag slipper det den här gången! Men sen åkte jag bara hem och åt middag och nu sitter jag här och bloggar... Men igår skrev jag om marielle som ska bli vår lärare eller hur? Men vi ska tydligen ha henne på hela torsdagen och fredagen och kanske Onsdagen. Jag vet inte om jag gillar henne men men... Det har hänt litte saker i klassen men det ska jag inte berätta om för då kanske det ör någon som blir ledsen och då kommer det bara bli bråk. Just det ja! Jag fick ett par jätte fina örhängen och ett jätte fint armband av Evelina idag. Det var alltså föra årets julklapp som hon tappade bort men hade hittat nu... slarvige eve! Inge mer roligt idag tror jag inte.

-------------------------------------------------------------------------

Dagens +/-

Dagens + är= min och Eves fäst är nästan klarplanerad

Dagens - är= MIn deo är snart slut

------------------------------------------------------------------------

se you later!

PUSS/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 19 januari 2010 19:26

 

Svarta strumpbyxor(taits)-H&M eller LINDEX

lilla linne-typ esport eller vad det heter

adidas- Thailand


Av Hanna Rosenqvist - 18 januari 2010 20:22

shooo!

Idag har jag förstört ett par vitta jeans(kankse iaf). Det var på bilden idag i skolan och vi höll på med såna här klad kritor eller vad man nu kallar dom men jag fick i alla fall sånt på hella låren(bak och fram!) Jag fatar inte hur man lyckas asså!  ... Annars är det vell bara två nyheter kvar... För det första så har vi fått en ny lärare som ska ha oss när camilla(vår typ mentor) är på kurs. Alltså Nästan halva veckan tror jag! Och för det andra har jag och Evelina börjat planera vårat årliga party... Eller man kankse inte ska säga årliga party men vi hade ett föra året också. Det blir alltså övernatningsparty i högsta grad. Det är i såna här tillfälen det är skönt att ha en gäst stuga på tomten som man kan andvända när man har kompisar som sover över... På festen bjuder vi:

Louise

Fanny

Hanna

Ebba

Linnea och så klart jag och Evelina!

Det ska värkligen bli super kul fast det är typ en månad ditt men det är inte säkert att vi ska ha det på det datumet som vi har bestämt eftersom det kankse inte fungerar med mamma och så. Det är den alldra bästa nyheten. Och eftersom jag inte har några bilder idag:( Så har jag gjort den här:

 

Okej okej jag ersjäner! Jag har tråkigt!

Puss/Hanna

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards