Hannazz

Alla inlägg under december 2010

Av Hanna Rosenqvist - 8 december 2010 19:16

Haj :) <3

nej kom just hem från doktorn nu :/ tog fyra långa timmar men gick iaf bra :D Idag har jag bah vart i skolan... Fick svaren på so (stolt bah ett halvt fel ) och hade hälsokontrol xD . haha flum ngn hade ändrat kod på sebbes lås så stog typ as länge och försökte öppna skåpet xD <33

Puss <3

  

Ojojoj .... Bjuder på den förra vintern .... :O <3333 

Av Hanna Rosenqvist - 7 december 2010 20:30

  

Av Hanna Rosenqvist - 7 december 2010 20:03

   Jeans från cubus, vitt linne från JC och kofta från London :)


Idag har jag bara vart hemma och typ kollat på fet många filmer xP <3 kunde gått till egentligen men palla nt ... Asso låg och sov när ni ringde (emma och mela <333) Så palla nt ha massa kompisar och skit hemma men älskar er tjejer  <3333333 Imorgon ska jag iaf träffa Denise me emma oxå -_- 


Nu lyssar jag på musik och typ messar och chattar xD Ska duscha nu och sen typ plugga lite spanska till provet imorn :/ kommer gå skit I now that ....  

peace <33333333

Av Hanna Rosenqvist - 7 december 2010 07:52

Hej <333 

Ska snart åka nu så får skriva snabbt bara.... Idag ska jag till doktorn och åker nt till skolan utan åker hem sen xD När emma (<3) har slutat kommer hon typ hitt och gö ngt me mig ;) love yaah sister <3333333 Missar NO prov idag så kommer få gö det senare :/ 


  

Gammal bild :) <333


Av Hanna Rosenqvist - 6 december 2010 20:30

  

Av Hanna Rosenqvist - 6 december 2010 19:26

Hej :) 

Idag har jag bara pluggat hella dan :S I skolan börja vi med nytt kapitel i matten och fick svaren på förra provet xD När jag kom hem har jag pluggat spanska, svenska och No...  Haha bajs tråkigt med massa prov hella tiden men nu är det bara 11 skoldagar kvar innan lovet c(=  Emma lyckosten åker till spanien  typ nästa vecka (?) och när hon kommer hem åker jag typ bort som vanligt asso :P 


Imorgon ska jag till läkaren och går inte tillbaka till skolan sen utan stannar hemma hella skoldan men har bestämt med emma att jag sen ska gå till  skolan och möta henne där för att sen åka till kumla typ och träffa Sara <33 Älskar och saknar dig bby <33333 


  peace    

Av Hanna Rosenqvist - 6 december 2010 08:11

  Mys stickad tröja från H&M    thaits trån lindex . Till det har jag dunjacka , bjön borg väska och mina gammla ugs från förra året xD 


Av Hanna Rosenqvist - 5 december 2010 20:37

Hej <3 

Nu lyssnar jag typ bah på musik och chattar xD Imorgon tror jag att jag åker till nacka typ me mor och kanske med ngn kompis dåh ...... Anars blir de en vanlig dag i skolan, börjar klockan nio skit skönt de iaf och sen har vi typ NO prov som jag nt övat ngt till så kommer nt gå bra alls xD 

   xD

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards