Hannazz

Alla inlägg under december 2010

Av Hanna Rosenqvist - 22 december 2010 21:00

  

Av Hanna Rosenqvist - 22 december 2010 08:01

  Hej <333 

ska snart dra t skolan nue :D Idag är det bara avslutning typ så vi får gå hem fett tidigt :)<3 tror att jag ska julhandla mä Mickis annars drar jag hem och så. ska bli najs är tre veckor låv nue och på söndag drar jag ner t åre :D Tar mä mig datorn så bloggar när jag e där också c(= På julen ska jag vah hemma hoss pappa mä mina kusiner och farmor och hella bigga släkten. Blir ganska trångt i vår lägenhet men jätte mysigt! Måste gå nue puss ! <33333

Av Hanna Rosenqvist - 21 december 2010 21:00

  

Av Hanna Rosenqvist - 21 december 2010 17:59

yeess ! Idag var de sista skol dagen så imorgon blir det bara typ avslutning och slutar typ halv 11 :) Dåh ska jag dra mä mickis och köpa julklappar.... Asso har ännu typ bah köpt två stycken ele ngt så måsye iväg och köpa xD Idag i skolav var de bara massa tävlingar dåh eleverna möter lärarna och såklart så failar alla lärare och förlorar stort. fick sluta as tidigt så gick hem (vart typ fett tröt) och satte mig framför Tv . Roligt liv! 

  

Av Hanna Rosenqvist - 20 december 2010 21:00

  

Av Hanna Rosenqvist - 20 december 2010 20:47

   Blodin vafan ... did you expect anything else? <3


Jag älskar dig tro inget annat <3 Jag vet att det inte nt kommer gå längre men jag kommer aldrig släppa din hansd älskling <33333333 Utan dig är jag inget.

Av Hanna Rosenqvist - 20 december 2010 18:56

ohh skit.... Har typ nt bloggat på evigheter nu . Jag har nt haft tid typ och palla nt XD Nu äre sissta veckan i skolan så idag har vi har bara typ kollat på tråkig film och så idag. Imorgon ska vår klass gö klart i jumpa salen för inebandy och sen för wollyboll (stavning?!?) det är typ några som ska utmana lärarna :) annars ska vi städa bara och sen på onsdag är det jue avslutning och låv i typ två veckor ele vad de e ;)   

Haha fail bild men what ever.. Same skit al the time xD Jag ska börja blogga mer nue igen puss !!! <3

Av Hanna Rosenqvist - 19 december 2010 21:00

  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards