Hannazz

Alla inlägg under december 2010

Av Hanna Rosenqvist - 25 december 2010 21:03

   

Gammalt :)

Äntligen fördigpackad och så.... Nue ska jag 


*Gö frukost tilll tåget imorgon 

* duscha .....


så imorgon behöver jag bara klä på mej och ta tandborsten och sen drar jah ... NAJS mä stora bokstäver passar sig ;) kommer såklart sakna alla specielt änglar barnet mickis xD Haha puss på dej gumman <33333  

Baii så länge 


Av Hanna Rosenqvist - 25 december 2010 19:26

Läs http://melaa.bloggplatsen.se  <3333333333

det absolut sötaste jag nånsin läst <3333333333

Jag älskarej gumman du e det bästa som hänt mej :) <333333333

Av Hanna Rosenqvist - 25 december 2010 17:47

Tja ! <3 

Kom nyss från mormor och morfar nue :) Vi lämna över vår katt till dom för vi drar tomorroww :) <33 Fick lite gött julklappar också tack så mycket för det ! <3 Fick pengar, en skiva och teater grejs biljet som jag syrran och mormor ska gå på sen nån gång ;D Har haft en as najs jul i år, tack till alla :D <33 


Nue ska jag bara packa , packa , packa , packa...... Men lyssnar på musik och har det najs xD bloggar int imorgon på morgonen innan vi drar tror jah för tidigt men när vi kommit fram dåh fan :) <33 Kommer bjuda på bilder från min nya braiga kamera och allt så blir full uppadatering trots allt :) lägger upp bilder på helgen sen när jag orkar -_- puus <3

   bjuder på denna härliga bild från i sommras :) Miss u girls <3333

Av Hanna Rosenqvist - 25 december 2010 12:52

Hääj :) <33

Nue har hella släkten dragit hem typ xP Hade iallafall jätte mysigt och allt :) Kolla på kalle och åt typ fett mycket godis haha as najs. Fick en systemkamera och presentkort på H&M och SF bio , är typ fett glad. ;D På kvällen kolla jah typ på ngn film som typ hette troje (???) mä kusin och syster ..... Nue ska jag snart dra till mormor och morfar , fika där och sen måste jag typ packa för imorgon. Åker jue till åre imorgon men kommer blogga som vanligt och allt :)

  

O L D  P I C T U R < 3

Av Hanna Rosenqvist - 24 december 2010 12:58

Tja ! :)

Gott nytt jul och god år everybody :D <333 Nue har hella familjen just kommit från centrum. Jag och syster gick till lindex och köpte en BH till mig. Min julklapp typ från henne... :) <333 Tack så mkt liksom haha älskarej ... Snart ka resten av släkten komma hitt och fira jul mä oss andra :D Har redan fått två julklappat idag (jippii) haha nej nu ska jag join dom andra puss och ha en bra jul :)

      sommras mä dej gumman saknar dig som faan  <333333

Av Hanna Rosenqvist - 23 december 2010 21:00

  

Av Hanna Rosenqvist - 23 december 2010 17:07

Hej :) <3

Idag har jag vart i nacka och hjälpt syster att köpa kläder som hon kan ha på mig imorgon på julafton. Hon köpte en fin svart tröja och ''plastskin leggins'' (xD) Älskarej finaste stora syster <333333333 Sen kom farmor och farfar som ska vah här i typ två nätter.  Ska bli super mysigt imorgon mä typ hella släkten och jul ... :D <33 Blir vanlig jul mä kalle anka och julmiddag och klappar xP


Kommer nog int blogga så mkt nue under jul och nyår :( Efter jul drar vi upp till åre och åker skidor i en vecka. Där firar vi nyår och så mä hella famlijen. Nue sitter jag i soffan o mysser ska städa mitt rum så farmor kan sova där inatt puss bloggar mer iväll <3  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards