Hannazz

Alla inlägg under december 2010

Av Hanna Rosenqvist - 10 december 2010 21:42

hej :) 

Nu sitter jag i soffan i mitt rum och lyssnar på musik typ :) Någon som såg idol? Tänkte kolla cirus möller och sen på vem som vinner ;) <333 Ikväll blir iaf bah myskväll hemma och imorgon ska jag dra med maggan och julhandla lite ... Asso typ köpa en julkläning och kanske ngn julklapp om jag hittar ngt ;o <3 nej var ju meningen att jag skulle kolla på cirkus möller puss på er skriver senare ! <333333

   fail bild med min grymt dårliga webcam på datorn ! <3

Av Hanna Rosenqvist - 10 december 2010 18:58

Haiii..... Startar en bloggtävling nu så alla som vill vah me skriver en komentar och länkar till sin blogg ;D <3333    haha hade bilden förut men iaf veckans blogg nu så komentera bah xP 


Man vinner länkning i min meny och i inläggen jag skriver  i en vecka :) puss ! <333

Av Hanna Rosenqvist - 10 december 2010 18:58

Haiii..... Startar en bloggtävling nu så alla som vill vah me skriver en komentar och länkar till sin blogg ;D <3333    haha hade bilden förut men iaf veckans blogg nu så komentera bah xP 


Man vinner länkning i min meny och i inläggen jag skriver  i en vecka :) puss ! <333

Av Hanna Rosenqvist - 10 december 2010 18:45

  Mela ring mig när du ser det här !!!

Av Hanna Rosenqvist - 10 december 2010 14:48

Hej :) 

Kom just hem ifrån skolan nu :3 Tråkig i skolan hinner nt me all svenska och matte vi måste vah klara med till nästa vecka... det är ju iaf sista veckan innan lovet najs najs xD på julen kommer hella feta släkten på pappas sida och bor i våran lägenhet (trångt -_- ) under julhelgen bara och firar jul :D Ska bli roligt iaf ... Sen drar vi till tegelfjäll som ligger nära åre och åker kidor under nyår och sen tror jag iaf att jag har några dagar hemma också... 


våran engelska lärare är minst sagt galen xP Ska nt säga så mkt för det är ju trots allt min kompis mor och venne om hon läser det här :S Hon satte på musik och drog me hella klassen och danska runt borden :/ Onormalt ....

Nu ska jag iaf ladda min mobil som vanligt har den dött för baterierna och ska ringa till Mela (<33333) som kanske ska sova här ikväll :) <3

Älskar er slänger in en snabb bild och ha det så najss pus 

   gamla klassen :3 Bästa såklart :) <33333333  

Av Hanna Rosenqvist - 8 december 2010 20:45

 

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards