Hannazz

Alla inlägg under oktober 2010

Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 06:59

  

jaoo -_-

Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 06:14

   

Asso tvilingar gumman <33 vad skulle jag göra utan dig liksom Älskar dig mest <33 lite cp låt men den är till dig din skitunge <3333 ;D   

Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 05:50

  

Asso man måste jue bjuda lite på sig själv oxå :) <33 Haha har flummat hella natten med emma asso love uu <3333 För typ en timma sen somna hon dåh men asso jah pallar nt sova såh har typ bara lyssnat på musik ;D Vågar typ ngt sova heller vi kolla jue på en skräckfilm så är liksom llite skrraaj eftersom jah o emma sover alone i stuggan på tomten liksom  xD


Sommarlov nu liksom asso ass skönt men typ ingen som ska vah hemma :) Asso är typ ledig hella fucking lovet så asso messa if u wonna do somthing :D Asso alla säger typ att jah o emma e som tvilingar såh vi har flummat hella natten om de asso fuck vilken humor man har :) har taggit ass många bilder och filmat såå heheh venne om jah vågar lägga upp dom men men ... har nt ngt att göra nu kankse ska jäklas lite me Emma haha sömtuta men nu skriver jah bah massa skiet

peace and love <333333

Av Hanna Rosenqvist - 30 oktober 2010 22:16

tjjo bree  =D

Har nt bloggat på ett tag nu men what ever :) <33 E me emma i stuggan på tomten har just kollat på skräckfiilm så kommer nt kunna sova inatt najs najs xD <33 hehe ... nee ska vah lojaal mot min kompis nue :D bloggat mer imorrn tyyppp :D

peace and love :p

Av Hanna Rosenqvist - 18 oktober 2010 08:19

It was summer of 2010 <3 love u hunney



Av Hanna Rosenqvist - 17 oktober 2010 21:29

   heej :) Ida har jag nt gjort ett skit... sov till klockan 1 och har bara slappat den efter x) Imorrn är de skola igen asso håller på att dööö... sov halva dygnet igår och ändå är man så trött så man bara vill dö asso skit c(:


Nu  lyssnar jag  på musik, chattar och messar ofc ;D  Asso du vet att jag älskar dig gumman du behöver ntbry dig så mkt du överdriver så enormt .... men vad skulle jag göra utan er tjejer asso ni betyder mest <3 finatse som finns asso jag har ingen aning vad jag skulle göra utan er <3333333


vad skulle jah va utan diig


Av Hanna Rosenqvist - 16 oktober 2010 19:24

  



Du är det finaste jag vet
Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig för allting som du är o du tog med på fötter igen.
Tro ord då jag faller direkt, du och jag det bästa som här hänt.
Se mig i ögonen, jag förstår nu, jag vet att vi båda vi behåller i en evighet, förlåt  mig, om jag tvekar ibland, men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt
och känner du dåh ensam, är du aldrig till besvär, för när du behöver mig kommer jag redan vara där.
en bra vän som fanns där från början du förlät mina fel o tog bort den onda slöjan.
för när alla andra svel, var det du som stog kvar, berättade för mig hur värdefull jag var.
Du är stjarnan som föll, ifrån himlen ner till joden utan dig vore jag bara en av moljoner.
Håll hprt i min hand när änglarna faller säger ingenting bara håll min i handen.
Du är det finaste jag vet det finaste jag vet


You are the finest I know Short words are long when I say I love you for everything that you are o you brought back on its feet. Believe words when I fall directly, you and I the best thing that happened here. Look at my eyes I understand now, I know we both we maintain in an eternity, forgive me if I hesitate at times, but I promise to better myself as I have said and do you know dah alone, you're never a bother, because when you need me, I will already be there. a good friend who was there from the beginning you forgave my faults o removed the evil veil. for when all other svel, it was you who stood there, telling me how valuable I was. You are star that fell from heaven to iodine without you I would be just one of moljoner. hprt hold in my hand when the angels fall does not say anything just hold my hand. You are the finest I know the nicest thing I know

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards