Hannazz

Alla inlägg under oktober 2010

Av Hanna Rosenqvist - 11 oktober 2010 20:29

  

på tiden att börja plugga :/ nice

Av Hanna Rosenqvist - 11 oktober 2010 19:15

Haii <33

Ida drog jah och emma hem till pappa och typ hade naajs :p  gjorde typ inge satt typ bara och kolla på TV <33 love i gumman <3 Nu har jag presis duschat och måste typ plugga nu :/   

My heart is hellt and I want it that way. But if you want a broken heart can you give it to a boy (L) I love you. You are the best person on earth. I love you!

Av Hanna Rosenqvist - 10 oktober 2010 22:45

I miss U <3

Av Hanna Rosenqvist - 10 oktober 2010 21:50

Jag älskar dig för den du är och för den du kmr bli. I mina ögon är du perfekt

. jag älskar dig nu och förevigt <3  just du e den finnaste jag någonsin har träffat (L)

 

Mikaela thern

Johanna mikiver

Emma weski

Sandra wallenstein

Ellinor falkoven

Sara rylin

Dennis lindva

Moa sjöhag

Ida karlsson boij  

Ilona leskinen

Sandra mark rennmalm

Rebecca el mounqar

Alva nyholm

Ebba jansson

Hanna larsson

Louise fogelqvist

Julia andren

Magdalena hedberg

 

sry om jag glömt ngn men orkar nt skriva fler <33

      

Jag älskar er oavsätt vad ! <333

Fin låååt <3

är så Sjukt trött nu så ska nog snart gå och lägga mig tyyp :p <3  Imorrn kanske jag ska träffa gulligaste Hanna efter skolan :D jaja ska draaaa (A)

Av Hanna Rosenqvist - 10 oktober 2010 18:34

         Hallu sötizar <3 :)

Emma gick jusst hem typ nu ;D haha vi snacka, kolla på tv och körde kort <3 Älskar dig gumman du e det finnaste <3333 Nu sitter jag och chattar och lyssnar på musik... Kanske ska försöka plugga lite sen oxå ;D 

 Riktiga minnen :P

Mupparna <333

 

Familjen <33 hoppar du så hoppar jag


  

Stuggan men emma och lollo <33 fuck vad jag saknar det :/

 

Sötisarna <333

Morgonpromenix <3333

Av Hanna Rosenqvist - 10 oktober 2010 15:51

 

Moa sjöhag  <3

     

Rebecca  El Mounqar <3 Sandra mark rennermalm <3

    

Ilona Leskinen <3

 

Ebba Jansson <3

 

Louise fogelqvist <3

Julia andren <3

   

Hanna Larsson

  

Hella gammla klassen i kumla <33333 Bild från sexårs men vem bryr sig :P I LOVE U

 

Sandra wallenstein <3

 

Mikaeal Thern <3

  

Emma weski <3

  

Johanna mikiver <3

Ida <3 Alva <3  älskar er oxå men hade nt någon bild :p

Av Hanna Rosenqvist - 10 oktober 2010 15:02

heeej <333

Är skirtröt asso sov tyo nothing inatt Och så har jag nt kunnat svara på sms efetrsom har nt haft mobilen :( Asso allt känns skit jusst nu <3 Utan er skulle jag nt vara något som asso allt e lite failat och så  nu men men X) What can I say ? I helgen har jag nt gjort ett skit typ bara tråkat ;D  

Ni är som Finnaste som finns <3333 jag älskar er tjejer asso jag vet nt vad jag skulle göra utan er :) (A)   

Av Hanna Rosenqvist - 6 oktober 2010 19:09

         

I love u and never let u go babe <333333  

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards