Hannazz

Alla inlägg under oktober 2010

Av Hanna Rosenqvist - 16 oktober 2010 17:48

Hej <3 Kom just hem ifrån min lila syslings namngivning :) Såklart det var typ

 fem andra bebisar där oxå från släkten x)

 

Judit ! :P

 

Iris <3

  host host *   Klara <33  

Judit och Iris

  

Iris <33333


Älskar er ni är som små syskon för mig <3

Av Hanna Rosenqvist - 16 oktober 2010 12:18

Haii <3

Hallu <3 kom just ut ur dushen nu ska snart dra till min syslings namngivning :D  

Mamma och min sysling som ska döpass nu typ till Iris :)

<3

Av Hanna Rosenqvist - 15 oktober 2010 19:11

Tjo bre X) Heelg äntligen asso är så fucking glad :D Ida har jah bara vart i skolan typ och softat nu efter... I helgen händer nog nt så mkt :) Imorrn får jah väl gå påt igen och plugga lite :/ <33  inget fastnar allt bara skiter sig och proven går skiet dårligt liksom asso gud tror du man har koll på sånt ele? <3


Asso mickis ring mig när du ser de här haha :) <333

Just that way U are <33 Love is hard :p <3  

Av Hanna Rosenqvist - 14 oktober 2010 07:28

Heej :)

Ska snart dra till bussen nu hinner nog skriva lite snabbt :D Ida ska vi ha SO prov typ :/ HAr pluggat som en galning men inget vill fastna ... Ska försöka hinna äta ngt skriver mer ikväll puss !  



Av Hanna Rosenqvist - 13 oktober 2010 16:00

   the worst is over but it is far to the end

Av Hanna Rosenqvist - 13 oktober 2010 15:31

  

Kom just hem ifrån skollan nu typ :) Flumma typ sönder på simningen  me Mickis <33 Älskar digg <33

Sandra, mickis och  Jaa <33 haha asså failad bild men what ever :P

Av Hanna Rosenqvist - 12 oktober 2010 20:20

Hej !

Sitter och lyssnar på musik och typ softar bara :p borde nog egentligen plugga lite men asso pallar nt  nu :)  Imorrn ska jag träffa Sara och vi ska typ bara åka någonstans och bara chilla ;P Har saknat dig skit mkt gumman <33




      

Emma weski = Du förändrade hella mitt liv gumman  <3


Mickaela Thern = Älskar dig du e finast asso gumman <3


Johanna Mikiver = Du får mig alltid att skratta gumman love u <3


Ilona leskinen = Finnaste, Sötaste , underbaraste ilona älskar dig <3


Sandra Wallenstein = Min barndomsbästis Älskar dig du e finast <3


Sara Rylin = Sötaste Sara Du e föör fin gumman <3


Ellinor Falkoven = Saknar den tiden asso du och jah <3


Denise Lindva = Finaste <3


Ebba Jansson = Min lillasyster föralltid gumman <3


Hanna Larsson = Älskar dig du har hjälpt mig så mkt <3


Louise fogelqvist = Sötaste saknar dig mkt mkt mkt <3


Julia andren = Nt så svart att älskar dig gumman <3


Sandra mark rennmalm = Alltid lika glaad alltid lika fin <3


Rebecca al mounqar = Sööt , underbar och rolig <3


Moa sjöhag = Gullunge asso älskar diig <3


Ida karlsson boij = Äslakr dig asso du e sååå snäll och gullig <3


Alva Nyholm = Alltid lika spralig , love u <3

      

without u i am nothing <3




Av Hanna Rosenqvist - 12 oktober 2010 18:32

heej <3

kom just hem ifrån träningen nu tiip :D Skoldagen har vart lång men jäkligt naajs asso :P kolla på film på No asso gud ! Har varit äklad hella dagen av de asso mår ila när jag tänker på de :S På musiken hade vi vikarie som typ bara satt och kolla på os så vi satte på hög musik och chila lite liksom x) måste dra asso puss <333

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards