Hannazz

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

trögt :)

Av Hanna Rosenqvist - 31 oktober 2010 07:47

Asso har nu börjat me min tävling jö så det är bara att skriva en komentar så e du me liksom ... xD ehh du vinner länkningar typ påmin blogg och ¨sånt liksom dahh c(=happy face lie here... tänker på allt möjligt men asso mickis du får nt vah sur på mig ele emma  asso vill bah va kompisar jue :) Loveu de vet du gumman <33 asso vi får ses sen på lovet :F :D


höhö halloween ida dåh så himla najs asso men  ska tiip nt göra ngt ele kanske drar hem till ngn men venne vem liksom ... på Tisdag ska jah typ sova hos Sara <33 Hoppas nt du e sur på mig heller asso de vah liksom nt sant emma bah e som hon e  liksom finns nt ngt att göra åt de men love u to hehe. känns som om alla tiip e sura på mig nu asso liksom bah bråkar me allahoppas nt ffde e ngn annan oxå som e sur på mig för asso de räker me två. fan eller XD okej skriver bah massa skiet men har nt ngt att göraa .. Jah bah rullar fram me ett stort smile :D

Man tröttnar seriöst alfrig på den låten liksom asso mobba mig nt meh de e bah såh liksom gudd :O <3333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 23:38

Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se Http://sweeten.devote.se   Http://sweeten.de...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 17:22

Ikväll stannar jag hemma , äter middag med familjen kollar majbrasan här i raksta och har en mysig familje kväll. Hoppas ni får det bra! Puss...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 16:23


Heeej !    guud är något sjjuuukt (!) stressad just nu ! känns som om jag har för lite tid för allt. :S har presis duschat så är hellt vått i håret samtidigt som jjag undrar över hur jag ska hinna det tänker jag på vad FAAAANNNN man ska ha på sig...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 13:44


 från i vintras :*    skit oxå?! vad är det för dag då solen bara går bakom måln? blir ju skit sur ! Går nu ut och springer bort all läsk och godis vi åt igår iallfall. kasnke ska börja på gymet igen :) mickis ville börja gå ditt med mig men få...

Av Hanna Rosenqvist - 30 april 2011 12:08

Nu är det någon igen som har frågat hur jag grör mina headers och jag kan säga det att jag gör nästan alla mina på en hemsida som heter picnik.com där kan man redigera bilder, göra bildspel och göra collage. Collage är ju när man har fler bilder på s...

Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards