Hannazz

Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna Rosenqvist - 3 maj 2010 15:56

 Hej hej!

Nu sitter jag och gnager på en macka.  Idag har jag typ bara varit i skolan och nu har jag presis kommit hem... jag skrev ju inte igår men då var jag iaf en stund vid båtklubben pch ficksade lite  

 

Dagens outfit

strumpbyxor- H&M

blå/vit randig tröja- Sisters

Väska- GUCCI!!!

Vår båt :p  

Ciao

Av Hanna Rosenqvist - 1 maj 2010 22:24

Halloj!

Är skit trött nu så ska snart gå och lägga mig... Har haft mys kväll med farbror anders och kusin vitamin och vi kolla på körslaget och jakten på julia typ :D Imorgon blir nog en riktig slappar dag skulle jag tro. Inget att göra så det blir nog typ TV som gäller!

Här kommer en litten bild,

  

HAHA så jävla fullt alltså

Av Hanna Rosenqvist - 1 maj 2010 16:30

 Jaha! Då sitter man här och bloggar igen... Ikväll kommer min farbror och hans tjej typ och min kusin. Ska bli skit kul för Hendrik(kusinen :p) har jag liksom inte träffat på typ 3 år eller något och alltså satt ni inte misförstår så är han inte lika gammal som mig alltså han är typ 20 nånting   Men nu måste jag typ gå ner till affären och köpa chips eller något för det har pappa glömt som vanligt!

Puss/Hanna

Av Hanna Rosenqvist - 1 maj 2010 16:24

Igår var jag, fanny och lina vid granängsringen och fira valborg. Vi hade värkligen super mysigt och skit kul! Synd att det bara blev vi tre<33

BIlder:

 

Elden

Jag och fanny vann nallar som vi med en gång döpte till¨

TuggiTugg och TuggiLugg xD


Fråga mig

30 besvarade frågor

Arkiv

Presentation


this is me love it or leave it

Omröstning

ska jag ha en ny bloggtävling ?
 JAA !
 Nej

Gästbok

Kategorier

Hittabloggen.se

Bloggerfy

blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards